Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 143 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
15
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
RELATIONSHIP OF THE HAPPINESS COMPONENT AT WORK TO THE ENGAGEMENT OF EMPLOYEES IN A GROUP A COMPANY
NAWAPON SOMSRI
;
นวพล สมศรี
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
8
SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE
JIRAPAT WANNAMONTHA
;
จิราพัชร วรรณมณฑา
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOK
ARRIRAT SEETHAP
;
อารีรัตน์ ศรีทับ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
THE INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX FACTORS AND APPLICATION COMPONENTS ON SATISFACTION OF TWITCH APPLICATION USERS IN BANGKOK
SIRAPOB KUNLOKE
;
สิรภพ คุณโลก
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
8
MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILAND
SUPANIDA LAKSUKTHOM
;
สุภนิดา หลากสุขถม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEE PERFORMANCE EFFECTIVENESS IN A NON-PROFIT ORGANIZATION A CASE STUDY OF POPULATION AND COMMUNITY DEVELOPMENT ASSOCIATION (PDA)
SUJIRA MOONARSA
;
สุจิรา มูลอาษา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
8
CREATIVE INNOVATION PROCESS BY LOCAL WISDOM-BASED LEARNING SUPPORT TO CREATE INNOVATION:CASE STUDY OF AN OTOP OCCUPATION GROUP
THAWICHAKON KHUNPAKDEE
;
ทวิชากร ขุนภักดี
;
Thasuk Junprasert
;
ฐาศุกร์ จันประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Thasuk Junprasert
;
ฐาศุกร์ จันประเสริฐ
;
thasuk@swu.ac.th
;
thasuk@swu.ac.th
27
EFFECTIVENESS OF ATTACHMENT PROMOTION PROGRAM BETWEEN FIRST-TIME ADOLESCENT MOTHERS AND INFANTS : MIXED METHODS RESEARCH
YOSWADEE YOOSUK
;
ยศวดี อยู่สุข
;
Amaraporn Surakarn
;
อมราพร สุรการ
;
Srinakharinwirot University
;
Amaraporn Surakarn
;
อมราพร สุรการ
;
amaraporns@swu.ac.th
;
amaraporns@swu.ac.th
8
LIFE PATHS AND ROLES OF PEER OUTREACH WORKER FOR DRUG USERS : CASE STUDY WITH LIFE HISTORY
PWIN PHUTHANAPATMAETA
;
ปวิณณ์ ภูธนพัฒน์เมธา
;
Thasuk Junprasert
;
ฐาศุกร์ จันประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Thasuk Junprasert
;
ฐาศุกร์ จันประเสริฐ
;
thasuk@swu.ac.th
;
thasuk@swu.ac.th
8
ADAPTATION PROCESS OF FEMALE FORMER INMATE CHARGED WITH TAKING DRUGS TO AVOID COMMITTING THE OFFENCE REPEATEDLY
RACHAWADEE CHAIKAN
;
ราชาวดี ชัยกันย์
;
Pitchayanee Poonpol
;
พิชญาณี พูนพล
;
Srinakharinwirot University
;
Pitchayanee Poonpol
;
พิชญาณี พูนพล
;
pitchayanee@swu.ac.th
;
pitchayanee@swu.ac.th
Discover
Subject
52
Psychology
36
Social Sciences
20
Health Professions
17
Dentistry
14
Dental studies
14
Therapy and rehabilitation
10
Arts and Humanities
10
Medicine
9
Business
8
Marketing and advertising
.
next >
Date issued
44
2022