Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 351-360 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTHMEENA BUALOYLERT; มีนา บัวลอยเลิศ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21STORYTELLING MARKETING, PERCEIVED BRAND EQUITY AND SOCIAL ENTERPRISE PURCHASING DECISION: CASE STUDY OF BRAND DOI KHAMNATDANAI SATSANIT; ณัฐดนัย สาทสนิท; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUNDHUI ZHOU; HUI ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND   YING LIU; YING LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK  APPLICATION IN THE BANGKOK AREATHIPPAWAN THONGSAWAT; ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
21ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOKWARUMPORN PUNIN; วรัมพร ปั้นอินทร์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMERS REGISTRATION DECISIONFOR WeTV APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN AREA JIRAPORN RANGUBTOOK; จิราภรณ์ ระงับทุกข์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
21PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKJIDAPA YOOPHUN; จิดาภา อยู่พูน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19THE LIFESTYLE AND TRUST INFLUENCING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE Robinhood APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUNISA SAEMAO; สุนิสา แซ่เหมา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th