Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 351-360 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
33
34
35
36
37
38
39
...
47
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTH
MEENA BUALOYLERT
;
มีนา บัวลอยเลิศ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
21
STORYTELLING MARKETING, PERCEIVED BRAND EQUITY AND SOCIAL ENTERPRISE PURCHASING DECISION: CASE STUDY OF BRAND DOI KHAM
NATDANAI SATSANIT
;
ณัฐดนัย สาทสนิท
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
19
CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGION
LIUQING XU
;
Liuqing Xu
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
19
FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUND
HUI ZHOU
;
HUI ZHOU
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
19
FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND
YING LIU
;
YING LIU
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
21
RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK APPLICATION IN THE BANGKOK AREA
THIPPAWAN THONGSAWAT
;
ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMERS REGISTRATION DECISIONFOR WeTV APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRAPORN RANGUBTOOK
;
จิราภรณ์ ระงับทุกข์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
21
PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOK
JIDAPA YOOPHUN
;
จิดาภา อยู่พูน
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
THE LIFESTYLE AND TRUST INFLUENCING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE Robinhood APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUNISA SAEMAO
;
สุนิสา แซ่เหมา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
Discover
Subject
46
Marketing and advertising
34
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
28
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
21
Social Sciences
21
ส่วนประสมทางการตลาด
20
Information and communication
20
การตัดสินใจ
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018