Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 281-290 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
26
27
28
29
30
31
32
...
47
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
DEVELOPMENT OF A TRAINING CURRICULUM TO ENHANCE YOUTH AGRICULTURAL ENTREPRENEURSHIP CHARACTERISTICS FOR AGRICULTURAL SCIENCE STUDENTS
SAKSAKE PACHARADIT
;
สักก์เสก พัชรดิฐ
;
Marut Patphol
;
มารุต พัฒผล
;
Srinakharinwirot University
;
Marut Patphol
;
มารุต พัฒผล
;
marutp@swu.ac.th
;
marutp@swu.ac.th
8
THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOK
KWANSIRI SUNTONTUMKUN
;
ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOM
TANADECH MAHACHIRAPHAT
;
ธนเดช มหาจิราภัทร์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
27
THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITY
NARUEMOL TEAWPAIBOON
;
นฤมล เตียวไพบูลย์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
QUALITY OF WORK LIFE AND JOB CHARACTERISTICS ASSOCIATED WITH FRINGE BENEFITS SATISFACTION OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED, CORPORATE BANKING DEPARTMENT
THITIYA DATHPISUTTITUM
;
ธิติยา เดชพิสุทธิธรรม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITAN
KANRAVEE SUNGWAN
;
กานต์รวี สังวาลย์
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
phetcharat@swu.ac.th
;
phetcharat@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KESINEE CHAROENKITTIPORN
;
เกศินี เจริญกิตติพร
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
27
CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATION
RACHATAPRON KLANTONG
;
รชตภร กลั่นทอง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
46
Marketing and advertising
34
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
28
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
21
Social Sciences
21
ส่วนประสมทางการตลาด
20
Information and communication
20
การตัดสินใจ
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018