Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 450 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
45
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
21
PRODUCT FACTORS OF BRAND NAME LUGGAGE AND THE BRAND LOYALTY OF CUSTMERS AMONG WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VATCHAREE YIPRUCKTHONG
;
วัชรี หยิบพฤกษ์ทอง
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
IMPORTANCE OF WORD-OF- MOUSE THROUGH FACEBOOK AND RELEVANT PURCHASING BEHAVIOR TRENDS REGARDING FACIAL CREAMS USED BY WORKING WOMEN IN BANGKOK
TUDCHAYA CHAIMUANGMOON
;
ทัชชญา ชัยเมืองมูล
;
SEDTAWAT PROMMASIT
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
ATTITUDES TOWARD MARKETING MIX SERVICE RELATED TO SERVICE USAGE BEHAVIOR OF LINE MAN BUSINESS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK
SUPIMON NAKPAJON
;
สุพิมล นาคผจญ
;
Paiboon Archarunkroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS ON PAYING FOR GOODS AND SERVICES USING THE QR PAYMENT SYSTEM IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PINYA KLINTHONGKUM
;
ภิญญา กลิ่นทองคำ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK
CHOMPUNOT TERMPRAYOON
;
ชมพูนท เติมประยูร
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPISARA KETKLUD
;
ศุภิสรา เกตุกลัด
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
PERCEIVED RISK AND RISK MANAGEMENT ON THE SERVICE USAGE TENDENCY OF THAI CONSUMERS OF OUTBOUND TOUR PACKAGES FROM TRAVEL AGENTS IN THAILAND
JITREE CHARUSSRI
;
จิตรี จรัสศรี
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATCHANEE JUNKAEW
;
รัชนี จันทร์แก้ว
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS RELATED TO SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS OF THE TOP FIVE BANKS FOR THE BABY BOOMER GENERATION
KARN KULVITNARAKORN
;
กาญจน์ กุลวิทย์นรากรณ์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO USE KRUNGTHAI PROMPTPAY (KTB PROMPTPAY) AMONG SEVICED USER IN THAILAND
WILAWAN PUNNAMWONG
;
วิลาวัณย์ ปั๋นนามวงค์
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
43
Marketing and advertising
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
28
คุณค่าตราสินค้า
23
Administrative and support servic...
23
Service quality
20
Social Sciences
20
การตัดสินใจ
19
รูปแบบการดำเนินชีวิต
19
ส่วนประสมทางการตลาด
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018