Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-18 of 18 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
16
INFLUENCE FACTOR OF BRAND COLLOBORATION SNEAKERS ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WATANEE CHANTAPO
;
เวธนี จันทาโภ
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
INFLUENCES OF INNOVATION CHARACTERISTICS TOWARD INNOVATION ADOPTION PROCESS OF KRUNGTHAI NEXT MOBILE APPLICATIONS AMONG USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PHONLAKARN THINCHAN
;
พลการ ถิ่นจันทร์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE, ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND HAPPINESS AT WORK TOWARD WORK EFFICIENCY AMONG PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SIRIKHWAN HONGSUVARNAKUL
;
สิริขวัญ หงษ์สุวรรณกุล
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
5A MARKETING STRATEGY AND SERVICE QUALITY PERCEPTION OF FOOD DELIVERY SERVICES THROUGH MOBILE APPLICATION FOR CONSUMER IN BANGKOK AREA.
KIRANA HIRUNTHANAKORN
;
กิรณา หิรัญธนากร
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON BOOKING ACCOMMODATIONS VIA AIRBNB AMONG EMPLOYEES WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WISANU IMKUMNERD
;
วิษณุ อิ่มกำเหนิด
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
FACTORS INFLUENCING WORKING AGE PERSONSOF BUYING DECISION ON PRODUCT FOR TAX INCOME DEDUCTIONIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
BHANUPAN THONGMA
;
ภาณุพันธ์ ทองมา
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOK
SUPAPICH SIMAJARN
;
ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
4
เขตกรุงเทพมหานคร
3
กรุงเทพมหานคร
2
Buying decisions
2
Consumers
2
Organizational commitment
2
การตัดสินใจ
2
การตัดสินใจซื้อ
2
คนวัยทำงาน
2
คุณค่าตราสินค้า
2
ประสิทธิภาพในการทำงาน
.
next >