Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 3591-3600 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
357
358
359
360
361
362
363
...
385
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18
THE IMPACT OF SALES PROMOTION TOOLS ON CHINESE CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS OF THAI BRAND MOSQUITO REPELLENT
LU HONGSHUO
;
LU HONGSHUO
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
THE IMPACT OF FACTORS ON GENERATION Y AND GENERATION Z CHINESE CONSUMER ‘S PURCHASE INTENTION OF THAI LOCAL PERFUME
FAN CAO
;
FAN CAO
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
18
MARKETING STRATEGIES OF LATEX PILLOWS AMONG CHINESE CONSUMERS
ZHENYUN WU
;
ZHENYUN WU
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
MARKETING STRATEGIES OF THAI MAKE UP BRAND “MISTINE” AMONG CHINESE CONSUMERS
CHEN JUN
;
CHEN JUN
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
18
MARKETING STRATEGY OF THAI BIRD’S NEST IN CHINA
RUIZHENG WANG
;
RUIZHENG WANG
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
16
FACTORS IN USER EXPERIENCE AND LEVEL OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE AS WELL AS THE ORGANIZATIONAL IMAGE THAT AFFECTS THE DECISION TO OPEN AN ONLINE BANK ACCOUNT WITH THE E-KYC SYSTEM OF THE POPULATION IN BANGKOK.
WATCHARAWIT YUENYONG
;
วัชรวิทย์ ยืนยงค์
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
16
A STUDY OF FACTORS INFLUENCING THE BEHAVIOR OF CHOOSING THE TINDER APPLICATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NARUSORN THEPTHANEE
;
นฤสรณ์ เทพธานี
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
16
MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AT POTATO CORNER IN BANGKOK
PONPAVIT SAMERPAP
;
พรภวิษย์ เสมอภาพ
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
18
DECISION MAKING IN CHOOSING TO WORK IN PUBLIC COMPANIES IN BANGKOK OF GRADUATE BUSINESS ADMINISTRATION STUDENTS
PANNITA LUMPOOL
;
พัณณิตา ลำพูล
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
yanapol@swu.ac.th
;
yanapol@swu.ac.th
18
FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF HOME DECORATIONS AND REPAIRS PRODUCTS FROM MR. D.I.Y. OF GENERATION Y CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
BAWORNCHAI RORDDAENG
;
บวรชัย รอดแดง
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
yanapol@swu.ac.th
;
yanapol@swu.ac.th
Discover
Subject
1537
Social Sciences
971
Education
640
Business
594
Arts and Humanities
530
Education science
393
Psychology
249
Human health and social work acti...
195
Arts, entertainment and recreation
146
Professional, scientific and tech...
138
Computer Science
.
next >
Date issued
276
2022
20
2020
58
2019
16
2018