Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3591-3600 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
18THE IMPACT OF SALES PROMOTION TOOLS ON CHINESE CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS OF THAI BRAND MOSQUITO REPELLENTLU HONGSHUO; LU HONGSHUO; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18THE IMPACT OF FACTORS ON GENERATION Y AND GENERATION Z CHINESE CONSUMER ‘S PURCHASE INTENTION OF THAI LOCAL PERFUMEFAN CAO; FAN CAO; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF LATEX PILLOWS AMONG CHINESE CONSUMERSZHENYUN WU; ZHENYUN WU; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF THAI MAKE UP BRAND “MISTINE” AMONG CHINESE CONSUMERSCHEN JUN; CHEN JUN; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGY OF THAI BIRD’S NEST IN CHINARUIZHENG WANG; RUIZHENG WANG; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
16FACTORS IN USER EXPERIENCE AND LEVEL OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE AS WELL AS THE ORGANIZATIONAL IMAGE THAT AFFECTS THE DECISION TO OPEN AN ONLINE BANK ACCOUNT WITH THE E-KYC SYSTEM OF THE POPULATION IN BANGKOK.WATCHARAWIT YUENYONG; วัชรวิทย์ ยืนยงค์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16A STUDY OF FACTORS INFLUENCING THE BEHAVIOR OF CHOOSING THE TINDER APPLICATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANARUSORN THEPTHANEE; นฤสรณ์ เทพธานี; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
16MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AT POTATO CORNER IN BANGKOKPONPAVIT SAMERPAP; พรภวิษย์ เสมอภาพ; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
18DECISION  MAKING IN CHOOSING TO WORK IN PUBLIC COMPANIES IN BANGKOK OF GRADUATE BUSINESS ADMINISTRATION STUDENTSPANNITA LUMPOOL; พัณณิตา ลำพูล; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; yanapol@swu.ac.th; yanapol@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF HOME DECORATIONS AND REPAIRS PRODUCTS FROM MR. D.I.Y. OF GENERATION Y CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEBAWORNCHAI RORDDAENG; บวรชัย รอดแดง; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; yanapol@swu.ac.th; yanapol@swu.ac.th