Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2131-2140 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
21ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND QUALITY OF WORK LIFE ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY ON HYBRID WORKING OF OFFICE WORKER IN BANGKOK METROPOLITAN AREASKRITSAWAN MAKMAI; กฤษวรรณ เมฆใหม่; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
21A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOKTANAWIT KANGVALNARAKUL; ธนวิทย์ กังวาลนรากุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND TRANSPORT EFFICIENCY AFFECTING DECISION MAKING ON EXPRESS DELIVERY  APPLICATIONS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHANAWAN PHROMNGAM; ธนวรรณ พรหมงาม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTIONS FOR LIFE INSURANCE WITH HEALTH RIDERS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUMARIN WIRIYANUWUTGUL; สุมาริน วิริยานุวัฒน์กุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
19UX RESEARCH FOR DEVELOPMENT ORDER MANAGEMENT SYSTEM (OMS)NUTTHA LOHAJOTI; ณัฏฐา โลหะโชติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21QUALITY OF LIFE AND CREATIVE ORGANIZATION CULTURE THAT IS RELATED TO EFFICIENCY AND HAPPINESS OF WORKING AT OFFICE OF NON-FORMAL AND INFORMAL EDUCATION,MINISTRY OF EDUCATIONNATNAREE SIRIRAT; ณัฐนรี ศิริรัตน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th