Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1611-1620 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8A CAUSAL MODEL OF PRACTITIONER EMPLOYEE’S INTENTION TO STAYIN THE GLASS INDUSTRIES COMPANYWITH JOB EMBEDDEDNESS AS A MEDIATORNATPITCHA SUPAKANSIRI; ณัฐพิชฌาย์ ศุภกานต์สิริ; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; Srinakharinwirot University; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; chaiyut@swu.ac.th; chaiyut@swu.ac.th
8A CAUSAL MODEL OF WORK EFFORT ON RESEARCH PROJECT AMONG SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY DEMONSTRATION SCHOOL TEACHERSTHANAKRIT KONGSILP; ธนกฤติ กองศิลป์; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; Srinakharinwirot University; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; sittipongw@swu.ac.th; sittipongw@swu.ac.th
8A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF INNOVATIVE WORK BEHAVIOROF EMPLOYEES WORKING IN TELECOMMUNICATIONAND INFORMATION TECHNOLOGY COMPANYKRITSANAPOL PHIWPHONG; กฤษณพล ผิวผ่อง; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; Srinakharinwirot University; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; sittipongw@swu.ac.th; sittipongw@swu.ac.th
8THE CAUSAL EFFECT OF AUTHENTIC LEADERSHIPON EMPLOYEE PERFORMANCE IN LOGISTICS COMPANYWITH POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AS A MEDIATORNICHAKORN CHAIWISIT; ณิชากร ชัยวิศิษฐ์; Amaraporn Surakarn; อมราพร สุรการ; Srinakharinwirot University; Amaraporn Surakarn; อมราพร สุรการ; amaraporns@swu.ac.th; amaraporns@swu.ac.th
8THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOKKWANSIRI SUNTONTUMKUN; ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8THE CAUSAL RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORSOF EDUCATIONAL PERSONNEL USING ORGANIZATIONAL COMMITMENT AS A MEDIATORARISA PESLAPUNT; อริสา เปสลาพันธ์; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; Srinakharinwirot University; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; rungrudee@swu.ac.th; rungrudee@swu.ac.th
8EFFECTS OF JOB DEMANDS, JOB CONTROLS AND SOCIAL SUPPORT ON OCCUPATIONAL STRESS OF AUDITORS IN THAILANDAKARACHAI TWEEKITTIKUL; อัครชัย ทวีกิตติกุล; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; Srinakharinwirot University; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; rungrudee@swu.ac.th; rungrudee@swu.ac.th
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
8RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOMTANADECH MAHACHIRAPHAT; ธนเดช มหาจิราภัทร์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS      : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITYNARUEMOL TEAWPAIBOON; นฤมล เตียวไพบูลย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th