Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 28 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8CAR DAMAGE CLASSIFICATION USING DEEP LEARNINGTHANUS BENJAANUARCHA; ธนัช เบญจอนุอาชา; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING DEBT OF FIRST JOBBERS WORKINGIN PRIVATE COMPANIESMARISA SAKULWATTANA; มาริสา สกุลวัฒนา; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; Srinakharinwirot University; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; cholvit@swu.ac.th; cholvit@swu.ac.th
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
27THE STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEPTIONOF SERVICE QUALITY AND RE-USE OF CLIENTS WHO USE THE SERVICE OF PETCHBURI 7 CLINICTHANAKORN TUNGSAJANAPAKOON; ธนากร ตั้งสัจจะนภากุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE IMAGE AND THE DECISION TO USE A COMMERCIAL BANK IN ASOKE, BANGKOK ALONGKORN PIYAMAPORN; อลงกรณ์ ปิยะมาภรณ์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP AMONG COMMUNICATION FACTORS, EMOTIONAL INTELLIGENCE  AND WORK FROM HOME EFFICIENCYOF EMPLOYEES AT PHILIPS THAILAND COMPANY.WISCHA JANTHONG; วิชชา จันทร์ทอง; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; Srinakharinwirot University; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; santit@swu.ac.th; santit@swu.ac.th
27TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING GENERATION YCONSUMERS' INTENTION TO USE QR CODE TRANSACTIONOF GSB BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMOLPAN VANTA; กมลพรรณ วันตา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
27PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOKCHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
27MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ; ณัฐพล ศิริขจรกิจ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th