Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 321-330 of 409 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19PRODUCT EXPECTATION AND BRAND TRUST AFFECTING DECISION MAKINGTO EAT CHOONGMAN CHICKEN AMONG CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMONRAT ORAJUL; กมนรัตน์ อรจุล; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
21FACTORS OF WORKING FROM HOME AND INTRINSIC MOTIVATION OF EMPLOYEES AFFECTING WORK FROM HOME PERFORMANCE OF PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOKKITTI MEENATTHIP; กิตติ มีเนตรทิพย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
21THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPHUNRAWEE SITTHIRAT; พรรณรวี สิทธิรัตน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE RESIGNATION IN BANGKOK AREA AFTER THE COVID-19 PANDEMICKHORAPHAT RAKDET; กรภัทร รักเดช; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
21A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOKTANAWIT KANGVALNARAKUL; ธนวิทย์ กังวาลนรากุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTIONS FOR LIFE INSURANCE WITH HEALTH RIDERS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUMARIN WIRIYANUWUTGUL; สุมาริน วิริยานุวัฒน์กุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
19UX RESEARCH FOR DEVELOPMENT ORDER MANAGEMENT SYSTEM (OMS)NUTTHA LOHAJOTI; ณัฏฐา โลหะโชติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th