Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATCHANEE JUNKAEW; รัชนี จันทร์แก้ว; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA WIJITTRA TOTRONGNISAN; วิจิตรา ต่อตรงนิสาร; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17FACTORS INFLUENCING INVESTMENT BEHAVIOR OF MUSLIMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPARANCHAI CHULTHIRA; ปรัญชัย จุลธีระ; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPREAWRUDEE RUCKPINTUWAT; แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPARNNAPA CHAKORNPRADIT; ปานนภา ชาครประดิษฐ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS, BRAND EQUITY AND CONSUMER BEHAVIOR ON VISTRA SUPPLEMENTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKANNIKA WONGCENT; กรรณิกา วงศ์เซ็นต์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER  BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUNGWIT NATTHAYAPAN; รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS INFLUENCING WORKING AGE PERSONSOF BUYING DECISION ON PRODUCT FOR TAX INCOME DEDUCTIONIN BANGKOK METROPOLITAN AREABHANUPAN THONGMA; ภาณุพันธ์ ทองมา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th