Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17EFFECTS OF THE INTEGRATED OPEN – APPROACH METHOD AND FLIPPED CLASSROOM CONCEPTS ON MATHEMATICAL LITERACY AMONG EIGHTH GRADE STUDENTSKRITTANU VISESPRASIT; กฤตนุ วิเศษประสิทธิ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
21EFFECTS OF FLIPPED CLASSROOMS AND EDUTAINMENT ON THAI LANGUAGE PRINCIPLES ACHIEVEMENT AND HAPPINESS WITH LEARNING AMONG GRADE TWELVE STUDENTSPEERASEK BORISUDBUATHIP; พีระเสก บริสุทธิ์บัวทิพย์; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16THE DEVELOPMENT FLIPPED CLASSROOM WITH MOBILE LEARNING MODEL TO PROMOTE DIGITAL CITIZENSHIP FOR SECONDARY SCHOOLAPISIT THAOYABUT; อภิสิทธิ์ เถายะบุตร; Rattapol Pradapwet; รัฐพล ประดับเวทย์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
27AN IMPLEMENTATION OF FLIPPED CLASSROOM WITHIN ROLE-PLAY TECHNIQUE TO DEVELOP ENGLISH SPEAKING SKILLS OF PRATHOMSUKSA 6 STUDENTSTHEERAPAT PIKULTHONG; ธีรภัทร พิกุลทอง; Sumolnit Kerdnoonwong; สุมลนิตย์ เกิดหนุนวงศ์; Srinakharinwirot University; Sumolnit Kerdnoonwong; สุมลนิตย์ เกิดหนุนวงศ์; sumolnit@swu.ac.th; sumolnit@swu.ac.th