Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 350 to 369 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
27CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATIONRACHATAPRON KLANTONG; รชตภร กลั่นทอง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITANKANRAVEE SUNGWAN; กานต์รวี สังวาลย์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; phetcharat@swu.ac.th; phetcharat@swu.ac.th
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
15CONSUMER'S BEHAVIOR ON MOBILE WALLET FOR SMARTPHONE USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREANICHA YOOPRASERT; ณิชา อยู่ประเสริฐ; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14CONSUMER'S PURCHASING BEHAVIOR OF EVIAN NATURAL SPRAY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANATCHAYA YIMTACHOT; นัฐชยา ยิ้มทะโชติ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAKSOPAMAS KOHKEAO; โสภามาศ เกาะแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, AND BRAND EQUITY AFFECTINGCONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON DETTOL SHOWER GELIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANABDUAN NIYOMWAN; นับเดือน นิยมวัน; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
30CONSUMER PURCHASING AND SERVICE USAGE INTENTIONS AT DEPARTMENT STORES THROUGH LOCATION-BASED SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KITTIPONG KHAWSAMLEE; กิตติพงษ์ ขาวสำลี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20CONTEMPORARY CONTEXTUAL DEVELOPMENT OF KHAO MOR WAT PHRACHETUPHON WIMONMANGKHALARAM RATCHAWORAMAHAWIHAN TO DESIGN  EXHIBITION THROUGH DIGITAL MEDIA   KRONGKARN KUNCHAIKHAM; กรองกาญจน์ กันไชยคำ; Aran Wanichakorn; อรัญ วานิชกร; Srinakharinwirot University. College of Creative Industry
18CONTEMPORARY THAI ART STUDY OF FEMALE ARTISTS FROM 1974 TO 2019THAPANEE JEWSUK; ฐาปนีย์ จิ๋วสุข; Supachai Areerungruang; ศุภชัย อารีรุ่งเรือง; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
2018CONTENT AND PRESENTATION TECHNIQUE IN HIGHER EDUCATION THAI TEXTBOOKS OF YUNNAN MINZU UNIVERSITYYUE HU; YUE HU; PANUPONG UDOMSILP; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
19CONTENT MARKETING AND SERVICE MIX ON  BRAND LOYALTY TOWARDS MANEE-MEEMORE  RESTAURANT NATTHANIT PRASERTKHONGKAEW; ณัฐนิช ประเสริฐคงแก้ว; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21CONTENT ON BILLBOARDS IN THE BTS SKY TRAIN INFLUENCING ON CONSUMERS' PERCEPTION AND RECOGNITION IN BANGKOKNATNICHA POOMPOUNG; ณัฏฐ์ณิชา พุ่มพวง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
15CONTROLLING THE TRIBOELECTRIC CHARGES ON CELLULOSE-BASED FABRIC TRIBOELECTRIC NANOGENERATOR WITH THE INORGANIC DYESRAWIWAN KHWANMING; ระวิวัลย์ ขวัญมิ่ง; Thitirat Charoonsuk; ฐิติรัตน์ จรุญสุข; Srinakharinwirot University; Thitirat Charoonsuk; ฐิติรัตน์ จรุญสุข; thitiratc@swu.ac.th; thitiratc@swu.ac.th
20CORE COMPETENCY FACTORS RELATED TO THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF THE PROPERTY VALUERS IN THE TREASURY DEPARTMENT NUT MITPAREAN; ณัฏฐ์ มิตรเปรียญ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19CORPORATE IMAGE AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING THE BRAND EQUITY AND ALL CAFÉ WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWEERAPORN THONGSAWAI; วีราพร ทองไสว; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18CORPORATE VALUES AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH SATISFACTION AND WORK EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN KIATNAKIN BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)PIMPIKA SRIWAN; พิมพิกา ศรีวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8A CORPUS-BASED STUDY OF ENGLISH HUMAN RESOURCES VOCABULARY USED IN ONLINE JOB ADVERTISEMENTS: THAI OWNED JOB PORTALS IN THAILANDNATTHAPOHN TAWORNKUL; ณัฐพร ถาวรกุล; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th
19CORRELATION BETWEEN HERBACEOUS PLANT DIVERSITY AND ARSENIC LEVELS IN RICE SOIL WATER AROUND PADDY FIELDS IN ONGKARAK SUBDISTRICT, NAKHONAYOK PROVINCE.KAMOLCHANOK PEAMRAWEE; กมลชนก เปี่ยมรวี; Kun Silprasit; กัญจน์ ศิลป์ประสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Environmental Culture and Ecotourism