Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 344 to 363 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16A CONSTRUCTION OF THE SCIENTIFIC THINKING  DIAGNOSTIC TEST FOR PRATOMSUKSA 6 STUDENTSRANOO MALAONG; เรณู มาละออง; Wilailak Langka; วิไลลักษณ์ ลังกา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8A CONSTRUCTION OF THE THAI WRITING SENTENCES WORKBOOKFOR CHINESE UNDERGRADUATE STUDENTSYANGCHENMA HE; Yangchenma He; Ratchaneeya Klinnamhom; รัชนีย์ญา กลิ่นน้ำหอม; Srinakharinwirot University; Ratchaneeya Klinnamhom; รัชนีย์ญา กลิ่นน้ำหอม; ratchaneeya@swu.ac.th; ratchaneeya@swu.ac.th
15A CONSTRUCTION OF READING LITERACY TEST FOR GRADE 3 STUDENTS IN BANGKOK METROPOLITAN ADMINISTRATION SCHOOL  KANYAKIT SILAPACHAROEN; กัญญกิตติ์ ศิลปเจริญ; Panida Sakuntanak; พนิดา ศกุนตนาค; Srinakharinwirot University; Panida Sakuntanak; พนิดา ศกุนตนาค; panidam@swu.ac.th; panidam@swu.ac.th
15A CONSTRUCTION OF THE CYBERBULLYING SCREENING SCALE AND REDUCING STUDENT CYBERBULLYING THROUGH INTEGRATIVE GROUP COUNSELINGCHONCHOM DITPHOKINSAKUL; ชนชม ดิตถ์โภคินสกุล; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
16CONSUMER BEHAVIORAL ANALYSIS ON STREAMING VIDEO  USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEPIMCHANOK FUNGSIRIRAT; พิมพ์ชนก ฟุ้งสิริรัตน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16CONSUMER BUYING BEHAVIOR ABOUT ONLINE INVESTMENT COURSES OF SUPER TRADER REPUBLIC IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKIRSTEKAR AUTASEN; กฤตติกา อุตะเสน; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATIONRACHATAPRON KLANTONG; รชตภร กลั่นทอง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITANKANRAVEE SUNGWAN; กานต์รวี สังวาลย์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; phetcharat@swu.ac.th; phetcharat@swu.ac.th
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
15CONSUMER'S BEHAVIOR ON MOBILE WALLET FOR SMARTPHONE USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREANICHA YOOPRASERT; ณิชา อยู่ประเสริฐ; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14CONSUMER'S PURCHASING BEHAVIOR OF EVIAN NATURAL SPRAY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANATCHAYA YIMTACHOT; นัฐชยา ยิ้มทะโชติ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAKSOPAMAS KOHKEAO; โสภามาศ เกาะแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, AND BRAND EQUITY AFFECTINGCONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON DETTOL SHOWER GELIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANABDUAN NIYOMWAN; นับเดือน นิยมวัน; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
30CONSUMER PURCHASING AND SERVICE USAGE INTENTIONS AT DEPARTMENT STORES THROUGH LOCATION-BASED SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KITTIPONG KHAWSAMLEE; กิตติพงษ์ ขาวสำลี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20CONTEMPORARY CONTEXTUAL DEVELOPMENT OF KHAO MOR WAT PHRACHETUPHON WIMONMANGKHALARAM RATCHAWORAMAHAWIHAN TO DESIGN  EXHIBITION THROUGH DIGITAL MEDIA   KRONGKARN KUNCHAIKHAM; กรองกาญจน์ กันไชยคำ; Aran Wanichakorn; อรัญ วานิชกร; Srinakharinwirot University. College of Creative Industry
18CONTEMPORARY THAI ART STUDY OF FEMALE ARTISTS FROM 1974 TO 2019THAPANEE JEWSUK; ฐาปนีย์ จิ๋วสุข; Supachai Areerungruang; ศุภชัย อารีรุ่งเรือง; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
2018CONTENT AND PRESENTATION TECHNIQUE IN HIGHER EDUCATION THAI TEXTBOOKS OF YUNNAN MINZU UNIVERSITYYUE HU; YUE HU; PANUPONG UDOMSILP; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
19CONTENT MARKETING AND SERVICE MIX ON  BRAND LOYALTY TOWARDS MANEE-MEEMORE  RESTAURANT NATTHANIT PRASERTKHONGKAEW; ณัฐนิช ประเสริฐคงแก้ว; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21CONTENT ON BILLBOARDS IN THE BTS SKY TRAIN INFLUENCING ON CONSUMERS' PERCEPTION AND RECOGNITION IN BANGKOKNATNICHA POOMPOUNG; ณัฏฐ์ณิชา พุ่มพวง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences