Browsing by Subject Motivation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 27 of 32 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPINGPORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN; พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX AND MOTIVATION TOWARDS PURCHASING DECISIONS ON SULWHASOO FACIAL SKIN PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAURAVASI WATTANAVARANGKUL; อุรวศี วัฒนวรางกูร; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOKKORNKANOK PORNPRADIT; กรกนก พรประดิษฐ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ; ณัฐพล ศิริขจรกิจ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
8MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED(HEAD OFFICE)SUDARAT MAKARUAN; สุดารัตน์ มากะเรือน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY AND SATISFACTION OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)SARUNTORN TUNTIPARAKUL; ศรัณญ์ธร ตันติปาลกุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MOTIVATION AND PERCEIVED RISK RELATING TO BUYING BEHAVIOR ON SECOND HAND CLOTHES OF WOMEN ON ONLINE IN BANGKOK METROPOLISPORNPEN NGAMWAT; พรเพ็ญ งามวัฒน์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16MOTIVATION AND SOCIAL NETWORK USAGE EFFECT RELATING TO SOCIAL NETWORK USAGE BEHAVIOR OF SENIOR CITIZEN IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANJIRA WONGSAMAN; จันจิรา วงษ์สมาน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30MOTIVATION AND SOCIAL SUPPORT RELATED TO SELF-DIRECTED LEARNING IN EARLY ADULTS IN NON-FORMAL EDUCATIONDUSITA SUNZANG; ดุสิตา สันซัง; Shuttawwee Sitsira-at; ฉัฐวีณ์ สิทธิ์ศิรอรรถ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION INFLUENCING ON TRAVELING BEHAVIOR ON AYUTTHAYA HISTORICAL PARK IN AYUTTHAYA PROVINCEWORAYA KRITSANAMONLTEE; วรญา กฤษณะมนตรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MOTIVATION TOWARD PERFORMANCE EFFICIENCYOF IMPORT AND EXPORT OFFICER IN A BANKPAYTAII SUBKASIN; เพทาย ทรัพย์กะสินธุ์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
15MOTIVATION, PERCEPTION OF GOVERNMENT POLICY, PUBLIC RELATIONS AND TOURISM IMAGE INFLUENCING THE TRAVELLING DECISIONS ON  CULTURAL TOURISM IN ANGTHONG PROVINCECHAVAKORN SRIRACHA; ชวกร ศรีราชา; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA. WORAPORN CHAMKUM; วรภร แช่มคำ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILANDSUPANIDA LAKSUKTHOM; สุภนิดา หลากสุขถม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th