Browsing by Subject Motivation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 22 of 32 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
27THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS      : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITYNARUEMOL TEAWPAIBOON; นฤมล เตียวไพบูลย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
30THE EFFECTS OF EDMODO ON THAI EFL UPPER SECONDARY STUDENTS' MOTIVATION : A CASE STUDY OF MATHAYOMWATSING SCHOOLSAOWARAT JAREONWORACHAI; เสาวรัตน์ เจริญวรชัย; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30THE EFFECTS OF DIGITAL GAME RESOURCES ON EFL STUDENTS' ENGLISH VOCABULARY KNOWLEDGESIRIKARN RAKANGTHONG; สิริกาญจน์ ระฆังทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
15FACTORS AFFECTING DECISION-MAKING FOR WORKATION TRAVEL AMONG WORKING-AGED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERAPAT WONGKAMNA; ธีรภัทร์ วงค์คำนา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
19FACTORS RELATING TO CONSUMERS PURCHASING BEHAVIOR OF CHARLES AND KEITH IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIDARATT KEEREEWAN; ธิดารัตน์ คีรีวรรณ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPINGPORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN; พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX AND MOTIVATION TOWARDS PURCHASING DECISIONS ON SULWHASOO FACIAL SKIN PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAURAVASI WATTANAVARANGKUL; อุรวศี วัฒนวรางกูร; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOKKORNKANOK PORNPRADIT; กรกนก พรประดิษฐ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ; ณัฐพล ศิริขจรกิจ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
8MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED(HEAD OFFICE)SUDARAT MAKARUAN; สุดารัตน์ มากะเรือน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY AND SATISFACTION OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)SARUNTORN TUNTIPARAKUL; ศรัณญ์ธร ตันติปาลกุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MOTIVATION AND PERCEIVED RISK RELATING TO BUYING BEHAVIOR ON SECOND HAND CLOTHES OF WOMEN ON ONLINE IN BANGKOK METROPOLISPORNPEN NGAMWAT; พรเพ็ญ งามวัฒน์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16MOTIVATION AND SOCIAL NETWORK USAGE EFFECT RELATING TO SOCIAL NETWORK USAGE BEHAVIOR OF SENIOR CITIZEN IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANJIRA WONGSAMAN; จันจิรา วงษ์สมาน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30MOTIVATION AND SOCIAL SUPPORT RELATED TO SELF-DIRECTED LEARNING IN EARLY ADULTS IN NON-FORMAL EDUCATIONDUSITA SUNZANG; ดุสิตา สันซัง; Shuttawwee Sitsira-at; ฉัฐวีณ์ สิทธิ์ศิรอรรถ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION INFLUENCING ON TRAVELING BEHAVIOR ON AYUTTHAYA HISTORICAL PARK IN AYUTTHAYA PROVINCEWORAYA KRITSANAMONLTEE; วรญา กฤษณะมนตรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society