Browsing by Subject Motivation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION INFLUENCING ON TRAVELING BEHAVIOR ON AYUTTHAYA HISTORICAL PARK IN AYUTTHAYA PROVINCEWORAYA KRITSANAMONLTEE; วรญา กฤษณะมนตรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MOTIVATION TOWARD PERFORMANCE EFFICIENCYOF IMPORT AND EXPORT OFFICER IN A BANKPAYTAII SUBKASIN; เพทาย ทรัพย์กะสินธุ์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
15MOTIVATION, PERCEPTION OF GOVERNMENT POLICY, PUBLIC RELATIONS AND TOURISM IMAGE INFLUENCING THE TRAVELLING DECISIONS ON  CULTURAL TOURISM IN ANGTHONG PROVINCECHAVAKORN SRIRACHA; ชวกร ศรีราชา; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA. WORAPORN CHAMKUM; วรภร แช่มคำ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILANDSUPANIDA LAKSUKTHOM; สุภนิดา หลากสุขถม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
17PERSONAL FACTORS, JOB CHARACTERISTICS, MOTIVATIONRELATING EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENTAT PTT COMPANY LIMITED (PUBLIC)PRAPARAT JIRASINPAISAN; ประภารัตน์ จิรสินไพศาล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16PURCHASING DECISION PROCESS AND SATISFACTION OF CONSUMERSTO CONSUMING BAKERY SUPAMAS BRAND IN THE CHUMPHON PROVINCENETIPORN CHAROENSUK; เนติพร เจริญสุข; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION AND ATTITUDE IN LEISUREOF THE PARTICIPANTS AT BANGKOK YOUTH CENTERSIRATCHAYAKORN PHUMPIRIYASAKUL; ศิรัชญากรณ์ ภูมิพิริยะสกุล; Saravudh Chaividhit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
21A STUDY OF SINGLE MOTHERHOOD ADOLESCENT VOLUNTEER CASE STUDYOF THE FOUNDATION FOR UNDERSTANDING WOMEN'S HEALTHPAWEENSIRI KONGIN; ปวีณสิริ คงอินทร์; Petcharat Saisombut; เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ; Srinakharinwirot University; Petcharat Saisombut; เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ; petcharatsa@swu.ac.th; petcharatsa@swu.ac.th
16TOURISM ELEMENTS AND MOTIVATION AFFECTING THE TRAVELING INTENTIONS OF THAI TOURISTS TOWARDS TEMPLE TOURS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREADUANGJAI RUDEESARTHIT; ดวงใจ ฤดีสถิต; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society