Browsing by Subject Decisions

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
16FACTORS AFFECTING DECISIONS TO BUY CHAMOMILE TEA AMONG OFFICE STAFF GROUPS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATIPTAEPIN KACHONKITIPRAKIT; ทิพย์เทพินทร์ ขจรกิตติประกิต; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
17FACTORS  RELATED TO VOLUNTARY HEALTH INSURANCE DECISIONS OF INSURED PEOPLE IN THE SOCIAL SECURITY SYSTEM : CASE STUDY OF CHONBURI PROVINCEKANNIKAR TAVEEMAHAKUN; กรรณิการ์ ทวีมหาคุณ; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
16MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANOPPHARAT RATTANAPILAM; นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; yeeyeah1977@yahoo.com; yeeyeah1977@yahoo.com
8MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOKJITTRA DUANGTAKAEW; จิตตรา ดวงตาแก้ว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
16STUDY OF FACTORS AFFECTING DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING VDO STREAMING SERVICE USAGE IN THE BANGKOK AREAPRAPAISAN KANARAKSAPONG; ประไพศาล คณารักษาพงษ์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th