Browsing by Subject Decision Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 9 of 9 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
19SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN; ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30STUDENTS' PERFORMANCE PREDICTION USING MACHINE LEARNINGKHWANTA SINLAPAPHAIBOONPHANIT; ขวัญตา ศิลปไพบูลย์พานิช; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
15TIME SERIES FORECAST OF CALL ARRIVALS USING MACHINE LEARNING METHODSPEARAWIT SURASAI; พีรวิทญ์ สุระสาย; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; Srinakharinwirot University; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; vera@swu.ac.th; vera@swu.ac.th