Browsing by Subject Brand loyalty

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
19BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREARUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT; ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.PHONPHEN SRATHONGKLAT; พรเพ็ญ สระทองกลัด; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK. PANIDA BOONPRASERT; พนิดา บุญประเสริฐ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
16INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION THAT AFFECTING CONSUMER LOYALTY OF JONES' SALAD RESTAURANT WANUTCHANIT CHETANASENA; วนัชณิช เจตนเสน; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society