Browsing by Author warinrampai@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
15EFFECT OF MICRO-INFLUENCERS AND PARASOCIAL RELATIONSHIPS ON BRAND ADVOCACY IN THE BEAUTY INDUSTRY OF GENERATION Z CONSUMERSSUCHANAT RAKDANG; สุชานาถ รักแดง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE.SUJIRA INTARACHOM; สุจีรา อินทรโฉม; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATIONBENJAMART MUNGOUNKLANG; เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING HEALTHY PEOPLE'S INTENTION TO BUY ORGANIC FOOD  IN SOCIAL NETWORKWIRANAT WIRIYAKLUYTHONG; วีรณัฐ วิริยขลุ่ยทอง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th