Browsing by Author tanapoom@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
8ATTRIBUTES OF INNOVATION AND MEDIA EXPOSURE INFLUENCING DECISIONTO USED MWA onMobile APPLICATIONPAWEENPHOL SAISEUB; ปวีณพล สายสืบ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAKSOPAMAS KOHKEAO; โสภามาศ เกาะแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
15DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTSJESSITA CHARUWARANGRAT; เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING WORK EFFICIENCY OF PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN BUSINESS DISTRICTS IN BANGKOK AREA UNDER THE SITUATION OF THE EPIDEMIC OF THE COVID-19 VIRUSSAKHON AMATHIN; สาคร อามาตหิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEESTHANAPAS PROMNOI; ธนาภาส พรมน้อย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE  BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATIONCHANANYA THONGTHAWAT; ชนัญญา ทองธวัช; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF HIGH-PERFORMANCE ORGANIZATIONAL DESIGN FACTORSTOWARD ORGANIZATIONAL OUTCOMES AMONG WORKING POPULATIONIN BANGKOK METROPOLIS AND MUNICIPALITIESPARANPORNRAS GEWATTHANIN; ภรัณพรรัสมิ์ จิวัตธนิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS AND REFERENCEGROUPS TOWARD PURCHASING BEHAVIORSOF JEAN PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISWIPATSAYA RUJIWIPHAT; วิปัศยา รุจิวิพัฒน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND QUALITY OF WORKING FACTORS TOWARD ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AMONG SPIRIT DISTILLERY COMPANIES STAFFS IN BANGKOK AND MUNICIPALITIES AREACHONTICHA JARITNGAM; ชลธิชา จริตงาม; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8INFLUENCES OF RISK PERCEPTION FROM COVID-19 VIRUS OUTBREAK TOWARD DOMESTIC TOURING AMONG THAI TOURISTSPAWINEE KOSANANCHAI; ภาวิณี โฆสะนันท์ชัย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION PHIRAKARN PHUMKAEW; พีรกานต์ พุ่มแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLISNATTAWEE NITTAYASOMBOON; ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16USERS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARD SERVICES PROVIDEDAT COVID-19 VACCINATION CENTERS IN BANGKOK AREASIKARIN LERKSIRIKORNKULL; ศิครินทร์ ฤกษ์สิริกรกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th