Browsing by Author surasakja@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
24THE IDENTITY OF GANNAN HAKKA FOLK SONGS IN THE SOUTHERN GAN RIVER BASIN IN JIANGXI PROVINCEYUAN WENWEN; YUAN WENWEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21THE IDENTITY OF MUSIC IN LAMTAT FOLKSONG BY SRINUAL KHAM-ARD, NATIONAL ARTISTTEEKAPAT SONTINUCH; ฑีฆภัส สนธินุช; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
15THE LOCAL CHOIR DEVELOPMENT IN SOUTHERN JIANGXI IN A CULTURAL ECOLOGY DIMENSIONSIYING CAI; SIYING CAI; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21THE PARADIGM OF PROTOTYPICAL KHAEN PATTERN BY SOMBAT SIMLANUTTHAPOL DEEKUM; ณัฐพล ดีคำ; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21SACRED MUSIC IN TIBETAN VAJRAYANA BUDDHISMRUAMSAK JIEMSAK; รวมศักดิ์ เจียมศักดิ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
15A STUDY OF THE PHILOSOPHICAL  IMPLICATIONS AND FUNCTIONSOF  HAN BUDDHIST MUSIC FROM THE  PERSPECTIVEOF THE THREE REALMS  OF MUSICLE DAI; LE DAI; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
27STUDY OF THE WISDOM OF THAI MUSIC MASTERS AND SUSTAINABLE SUCCESS IN THE THAI MUSIC PROFESSION . NATHATAI PONGPITAK; ณัฐหทัย พงศ์พิทักษ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
24THE STUDY OF TRADITIONAL CHINESE MUSIC IN THE CONTEXT OF THE APPROPRIATION PROCESS OF POPULAR CHINESE MUSICQU SIWEN; QU SIWEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
15A STUDY OF SUFISM PHILOSOPHY TO THE CREATION OF MUSIC FORM AND PERFORMANCE IN SEMA RITUAL, MEVLEVI ORDER OF ANATOLIAPARINYA PANNOPPHA; ปริญญา ปานนพภา; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
24THE TRANSCULTURATION OF CHINESE MUSIC IN THE PHENOMENA OF WESTERN FLUTE INFLUENCEDSUN YIZHEN; SUN YIZHEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th