Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author aphirak@swu.ac.th
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 17 of 17
Issue Date
Title
Author(s)
8
ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILAND
SOPITA POLSA
;
โสภิตา พลสา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
27
CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATION
RACHATAPRON KLANTONG
;
รชตภร กลั่นทอง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
15
CUSTOMER PERCEPTION OF EXPERIENCE AND SERVICE QUALITY AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY ON LUXURY COSMETICS BRAND AT THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUTWIPALAK PHIWKLIANG
;
ณัฐวิภาลักษ์ ผิวเกลี้ยง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19
THITAPORN SOONTORNSATIT
;
ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PONKRIT HUNKAO
;
พลกฤต หุ่นเก่า
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
24
FACTORS INFLUENCING THE USAGE BEHAVIOR OF CLOUD STORAGE SYSTEMSOF EMPLOYEES IN IT SERVICE PROVIDER COMPANY IN HUAI KHWANG DISTRICT
SAENGDAO LEKSALEE
;
แสงดาว เล็กสาลี
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
21
FACTORS RELATING TO CUSTOMER LOYALTYON USING FITNESS FIRST IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
VEERIYA NANA
;
วีริยา นานา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING SURVIVAL OF JAPANESE COMIC BOOK STORE IN CONSUMER PERSPECTIVE, PATHUM WAN DISTRICT,BANGKOK METROPOLITAN AREA
YOLAWEE CHATSIRIWECH
;
ยลรวี ฉัตรศิริเวช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
LIFESTYLE AND SERVICE MARKETING MIX AFFECTINGCONSUMER’S BUYING DECISIONS ON OOLONG TEA IN THAILAND
KONTATORN ATIDTAPOKIN
;
กณตธร อธิศฐโภคิน
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
15
LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KARNRAWEE PONGPANICH
;
กานต์รวี พงษ์พานิช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILAND
NITRADEE KAOUDOM
;
นิตย์รดี เก้าอุดม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
21
PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PIJITTRA NUANKERD
;
พิจิตรา นวนเกิด
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
24
QUALITY OF WORK LIFE AND JOB SATISFACTIONINFLUENCING ON ORGANIZATION COMMITMENT OF OPERATIONS PERSONNELIN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
WILAWAN MUANGPLUB
;
วิลาวัลย์ ม่วงพลับ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTH
MEENA BUALOYLERT
;
มีนา บัวลอยเลิศ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
24
WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARTITAYA SRIBOONROJ
;
อาทิตยา ศรีบุญโรจน์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th