Browsing by Author aphirak@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILANDSOPITA POLSA; โสภิตา พลสา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17COMPARISON OF FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF THAI INSTANT NOODLES AND KOREAN INSTANT NOODLES IN BANGKOK METROPOLISPUNYANUCH SITTIPORNCHAISAKON; ปุณยนุช สิทธิพรชัยสกุล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATIONRACHATAPRON KLANTONG; รชตภร กลั่นทอง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15CUSTOMER PERCEPTION OF EXPERIENCE AND SERVICE QUALITY AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY ON LUXURY COSMETICS BRAND AT THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREANUTWIPALAK PHIWKLIANG; ณัฐวิภาลักษ์ ผิวเกลี้ยง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19THITAPORN SOONTORNSATIT; ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING ON CONSUMERS PURCHASE DECISION ON VITAMIN WATER IN NONTHABURI PROVINCEKRISADA THAMMARATCHUCHAI; กฤษฎา ธรรมรัตน์ชูชัย; Thachaphol Gulid; ทชภณ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Thachaphol Gulid; ทชภณ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING PURCHASING INTENTION FOR ELECTRIC VEHICLES OF MILITARY PERSONNEL AT ROYAL THAI AIR FORCE HEADQUARTERSNATRADA KRISANAKOOP; ณัฐรดา กฤษณคุปต์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
24FACTORS INFLUENCING THE USAGE BEHAVIOR OF CLOUD STORAGE SYSTEMSOF EMPLOYEES IN IT SERVICE PROVIDER COMPANY IN HUAI KHWANG DISTRICTSAENGDAO LEKSALEE; แสงดาว เล็กสาลี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21FACTORS RELATING TO CUSTOMER LOYALTYON USING FITNESS FIRST IN BANGKOK METROPOLITAN AREAVEERIYA NANA; วีริยา นานา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING SURVIVAL OF JAPANESE COMIC BOOK STORE IN CONSUMER PERSPECTIVE, PATHUM WAN DISTRICT,BANGKOK METROPOLITAN AREAYOLAWEE CHATSIRIWECH; ยลรวี ฉัตรศิริเวช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17INTEGRATED  MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDINGCHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT; ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND SERVICE MARKETING MIX AFFECTINGCONSUMER’S BUYING DECISIONS ON OOLONG TEA IN THAILANDKONTATORN ATIDTAPOKIN; กณตธร อธิศฐโภคิน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPIJITTRA NUANKERD; พิจิตรา นวนเกิด; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
24QUALITY OF WORK LIFE AND JOB SATISFACTIONINFLUENCING ON ORGANIZATION COMMITMENT OF OPERATIONS PERSONNELIN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYWILAWAN MUANGPLUB; วิลาวัลย์ ม่วงพลับ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18SATISFACTION OF THE SERVICE MARKETING MIX AFFECTING USAGE SERVICE BEHAVIOR OF COMMUTERS IN MRT PURPLE LINETHITAREE SUWANPHONG; ฐิตารีย์ สุวรรณพงษ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th