Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Wasan Sakulkijkarn
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 46
next >
Issue Date
Title
Author(s)
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITAN
TEERISARA LEKKRUASUWAN
;
ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
ATTITUDES, WORD OF MOUTH AND PERCEPTION INFLUENCING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION IN BANGKOK AREA
BOONTANET THOWSAKUL
;
บุญฐเนตร โถวสกุล
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
PANIDA MAIHASAP
;
ภนิดา หมายหาทรัพย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT
;
ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.
PHONPHEN SRATHONGKLAT
;
พรเพ็ญ สระทองกลัด
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
BRAND IMAGE, SERVICE QUALITY AND BRAND EQUITY INFLUENCING ON LOYALTYAND BUYING DECISION ON THAI-DENMARK MILK LAND PRODUCT USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUTCHAR SEREEWATTANA
;
ณัฐฌา เสรีวัฒนา
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
CORPORATE VALUES AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH SATISFACTION AND WORK EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN KIATNAKIN BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)
PIMPIKA SRIWAN
;
พิมพิกา ศรีวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
ELECTRONICS WORD-OF-MOUTH, SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, AND ATTITUDES TOWARD SOCIAL MEDIA INFLUENCERS INFLUENCING PURCHASING DECISION AND BRAND EQUITY ON THAI FACIAL SKINCARE OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
ANANYA NAKSRI
;
อนัญญา นาคศรี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
14
EMPLOYEES OF PRIVATE ORGANIZATIONS IN BANGKOK: JOB CHARACTERISTICS AND ITS RELATIONS TO ORGANIZATIONS IN REGARDSTO HAVING GOOD BEHAVIOR AND QUALITY OF LIFE
NATCHA THONGCHAI
;
ณัชชา ธงชัย
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
EVALUATE THE PERFORMANCE AND TEAM WORK WHO ARE LOYALTO THE ORGANIZATION OF PRIVATE EMPLOYEES IN BANGKOK
RATTIYAPORN PLODTHONG
;
รัตติยาภรณ์ ปลอดทอง
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
FACTOR OF WORK ENVIRONMENT AND WORK HAPPINESS RELATED TO ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN DEPARTMENT OF DISASTER PREVENTION AND MITIGATION, BANGKOK
NATTHAKARN JONGWIMANSIN
;
ณัฐกานต์ จงวิมาณสินธุ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
16
HAPPINESS AT WORK AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ARE RELATED TO THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN TOBACCO AUTHORITY OF THAILAND (HEAD OFFICE)
WARAPORN SURIYA
;
วราภรณ์ สุริยา
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
THE INFLUENCE OF WELFARE AND ORGANIZATIONAL CULTURE RELATED TO EMPLOYEE ENGAGAMENT OF ACADEMIC SUPPORTING IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
JITPAPORN KETPADIT
;
จิตภาพร เกษประดิษฐ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS SERVICE QUALITY AND TRAVEL MOTIVATION THAT INFLUENCE THE DECISION AND LOYALTY OF TOURIST USING ACCOMMODATION IN KOH LAN CHONBURI PROVINCE
NARUEPORN CHOOSUWAN
;
นฤภร ชูสุวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
21
JOB CHARACTERISTICS AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEESIN BUSINESS SERVICES ALLIANCE CO.,LTD
PATTANAN HOMMAN
;
พัทธนันท์ หอมแม้น
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
JOB MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN TREASURY DEPARTMENT
KRITTIYA CHINDET
;
กฤตติยา ชินเดช
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ORGANIZATIONAL CLIMATE RELATEDTO ORGANIZATIONAL LEARNING AMONG EMPLOYEESIN PHILLIP SECURITIES (THAILAND) PUBLIC COMPANY LIMITED
CHALATORN SANGTHANOM
;
ชลาธร แสงถนอม
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
LEADERSHIP AND HAPPY ORGANIZATION ASSOCIATED WITH EMPLOYEE COMMITMENT AND WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN CREDIT CARD DIVISION AT BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)
KIATIPONG SIRINIPAWONG
;
เกียรติพงศ์ ศิรินิภาวงศ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOK
TORRANICH PHUKSEE
;
ธรณิช ผูกสี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th