Browsing by Author Phetcharat Jinnupong

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
17BRAND IMAGE OF GRABFOOD PLATFORM INFLUENCING USAGE BEHAVIORSUPITCHA THAMMASARN; สุพิชฌาย์ ธรรมสาร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITANKANRAVEE SUNGWAN; กานต์รวี สังวาลย์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; phetcharat@swu.ac.th; phetcharat@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE BUYING PROCESS AND DECISION-MAKING FOR ELECTRIC VEHICLES (EV)TANADON CHINAROONMANGKRON; ธนดล ชินอรุณมังกร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS INFLUENCING PURCHASE DECISIONS TO USE FOOD ORDER SERVICE  APPLICATIONS OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS AREACHOKTISHA SAENGLUE; โชคธิฌา แสงลือ; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE FACTORS OF PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CULTUREAND KNOWLEDGE MANAGEMENT RALATED TO THE OPERATIONAL EFFICIENCYOF A STATE BANK EMPLOYEESPONANONG PUSUWAN; พรอนงค์ ภู่สุวรรณ์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLORKRITSALUCK CHUMDOKPAI; กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society