Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Phetcharat Jinnupong
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
17
BRAND IMAGE OF GRABFOOD PLATFORM INFLUENCING USAGE BEHAVIOR
SUPITCHA THAMMASARN
;
สุพิชฌาย์ ธรรมสาร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITAN
KANRAVEE SUNGWAN
;
กานต์รวี สังวาลย์
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
phetcharat@swu.ac.th
;
phetcharat@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING THE BUYING PROCESS AND DECISION-MAKING FOR ELECTRIC VEHICLES (EV)
TANADON CHINAROONMANGKRON
;
ธนดล ชินอรุณมังกร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
FACTORS INFLUENCING PURCHASE DECISIONS TO USE FOOD ORDER SERVICE APPLICATIONS OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS AREA
CHOKTISHA SAENGLUE
;
โชคธิฌา แสงลือ
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
THE FACTORS OF PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CULTUREAND KNOWLEDGE MANAGEMENT RALATED TO THE OPERATIONAL EFFICIENCYOF A STATE BANK EMPLOYEES
PONANONG PUSUWAN
;
พรอนงค์ ภู่สุวรรณ์
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLOR
KRITSALUCK CHUMDOKPAI
;
กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society