Browsing by Author Lamson Lertkulprayad

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
19COMPARISON OF DECISION FACTORS FOR PURCHASING INTERMEDIATE CONDOMINIUMS ALONG THE PURPLE LINE MRT CASE STUDY OF BANGKOK AND NONTHABURIMUTCHIMA REEHAZEN; มัชฌิมา รีฮาเซ็น; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS BEHAVIOR IN CHOOSING SERVICE OF LOW COST AIRLINESPILAILUK KRAIRAT; พิไลลักษณ์ ไกรรัตน์; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19IMPACT OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON PURCHASING DECISIONS OF CUSTOMERS OF SKIN CARE BEAUTY CLINICS IN THE BANGKOK AREAKANTA JUNGMONGKONKARN; กันตา จังมงคลกาล; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS  AND THE BRAND IMAGE THAT AFFECTS TO CONSUMER’S BUYING DESCISION PROCESS  ON HUAWEI SMARTPHONE IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHAWAN WATCHARACHAIKUL; ถวัลย์ วัชรชัยกุล; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SOCIAL MEDIA MARKETING INFLUENCING CHEVROLET CAR PURCHASING DECISIONS VIA THE FACEBOOK PAGES OF CUSTOMERSTHANAPON SOMPRASONG; ธนาพล สมประสงค์; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society