Browsing by Author Karnrawee Anuntaakarakul

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
19ETHICS CLIMATE, ORGANIZATIONAL CULTURE, AND TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AFFECTING ORGANIZATION COMMITMENT OF GENERATION Y EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK METROPOLISNATTACHARAT CHANCHINNAPAT; ณัฐชรัตน์ จันทร์ชินภัทร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17EXPECTATION PERCEPTION AND DEVELOPMENT GUIDELINES ON SERVICE QUALITY OF ACADEMIC PROMOTION AND REGISTRATION OFFICE OF SUAN DUSIT UNIVERSITY STUDENTSJEERAWAN BOONPITAK; จีรวรรณ บุญพิทักษ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECT TO SALESPERSON PERFORMANCE OF MEDICAL REPRESENTATIVE IN THAILANDLEELINTORN WANICHAPUN; ลีลินทร์ธร วนิชพันธุ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19RISK PERCEPTIONS AND TRUST OF CUSTOMERS ASSOCIATED WITH PURCHASING BEHAVIOR OF ONLINE BUSINESS COURSES VIA SOCIAL MEDIA CHANNELSPASINEE UMROD; ภาสินี อ่ำรอด; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society