Browsing by Author Kanokporn Vibulpatanavong

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
17DEVELOPING A SOCIAL SKILL EARLY INTERVENTION PROGRAM FOR CHILDREN  STARTING INCLUSIVE PRIMARY SCHOOLCHEERAPAT SIRIRAK; จีรพัฒน์ ศิริรักษ์; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19DEVELOPING ACADEMIC ACHIEVEMENT IN PHYSICAL SCIENCE OF GRADE 11 STUDENTS THROUGH DIFFERENTIATED INSTUCTION PROGRAM USING INQUIRY MODELKANOKPORN KIRIYA; กนกพร กิริยะ; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; kanokpornv@swu.ac.th; kanokpornv@swu.ac.th
19THE DEVELOPING THE ABILITY TO READ AND WRITE WORDS WITHTHE REPLACEMENT OF THAI VOWELS THROUGH DIFFERENTIATED INSTRUCTION ACTIVITIES IN YEAR 1 STUDENTS FROM INTERNATIONAL PROGRAMMEKITPIWAN CHOTIVICHIEN; กิจพิวรรณ โชติวิเชียร; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16THE DEVELOPMENT OF PROGRAM TO PROMOTE LANGUAGE ABILITY FOR CHILDREN WITH COCHLEAR IMPLANT IN PRESCHOOLPRADABSRI PINTUTO; ประดับศรี พินธุโท; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; kanokpornv@swu.ac.th; kanokpornv@swu.ac.th
19A STUDY OF PURCHASING SKILL OF LOWER SECONDARY SCHOOL STUDENTS WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITY BY USING DIRECT INSTRUCTION WITH NEXT DOLLAR LEARNING PACKAGEPATPAILIN DANSUKON; ภัทร์ไพลิน ด่านสุคนธ์; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; kanokpornv@swu.ac.th; kanokpornv@swu.ac.th
27A STUDY ON EFFECTS OF ANIMATED SOCIAL STORIES ON PROMOTING WAITING SKILLS OF PRESCHOOL CHILDREN WITH AUTISMRUNGNAPA U-BALEE; รุ่งนภา อุบาลี; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; kanokpornv@swu.ac.th; kanokpornv@swu.ac.th
15A STUDY ON THE UNDERSTANDING OF SYMBOLS IN DAILY LIFE OF GRADE 3 STUDENTS WITH MODERATE INTELLECTUAL DISABILITIESBY USING DIRECT INSTRUCTION WITH BIG BOOKNATTANICHAR TUBSAWANG; ณัฎฐนิชา ทับสว่าง; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; Srinakharinwirot University; Kanokporn Vibulpatanavong; กนกพร วิบูลพัฒนะวงศ์; kanokpornv@swu.ac.th; kanokpornv@swu.ac.th