Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author อินทกะ พิริยะกุล
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 29
next >
Issue Date
Title
Author(s)
18
APPLICATION OF CONJOINT ANALYSIS FOR ANALYZING THE INDUSTRIAL MATERIAL TESTING MACHINE MARKET
RAWIWAN PUNOI
;
รวิวรรณ ภู่น้อย
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK
CHOMPUNOT TERMPRAYOON
;
ชมพูนท เติมประยูร
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK.
PANIDA BOONPRASERT
;
พนิดา บุญประเสริฐ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14
BUYING DECISIONS FOR INDUSTRIAL MOTORS USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
NIYAWADEE PHAKAM
;
นิยาวดี ผาคำ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESS
NATTAMOL NINCHAN
;
ณัฐมล นิลจันทร์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
18
CONJOINT ANALYSIS FOR PLASTIC SURGERY SERVICE DEVELOPMENT
YAOWALUK KUMNERDKAN
;
เยาวลักษณ์ กำเนิดกาญจน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
CONSUMER BEHAVIORAL ANALYSIS ON STREAMING VIDEO USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
PIMCHANOK FUNGSIRIRAT
;
พิมพ์ชนก ฟุ้งสิริรัตน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
CRAFT BEER PRODUCT DEVOLOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
KRISHNAN PHANPRAPHAKIJ
;
กฤษนันท์ พันธ์ประภากิจ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
DEVELOPMENT OF SOUVENIR-JEWELRY PRODUCT FROM CULTURAL CAPITAL BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
BOONSITA SOPAKANEE
;
บุญสิตา โศภาคนี
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOK
SIRIPORN BANTHUWARAPHORN
;
ศิริพร บัณฑุวราภรณ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING EMPLOYEES’ PERFORMANCE EFFICIENCYOF FINANCE DIVISION MINISTRY OF INTERIOR
SIRAPRAPHA AUGSORNSRI
;
ศิรประภา อักษรศรี
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
17
FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO USE KRUNGTHAI PROMPTPAY (KTB PROMPTPAY) AMONG SEVICED USER IN THAILAND
WILAWAN PUNNAMWONG
;
วิลาวัณย์ ปั๋นนามวงค์
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS
SURAT PAKNOI
;
สุรัตน์ พักน้อย
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
ONIN WONGKHRONGSAK
;
อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
21
THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPISARA KETKLUD
;
ศุภิสรา เกตุกลัด
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLIS
BUSSARAKUM PETCHJUMRUS
;
บุศราคัม เพชรจำรัส
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
OPTIMIZING FACEBOOK LIVE CLOTHING SALES CONTENT
WARAPORN MAPANKRUA
;
วราภรณ์ มาปันเครือ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
PAWS PREFERENCES:DECODING THE FACTORS SHAPING CAT-INFUSED PURCHASE INTENTIONS
APICHANUN LEELANUNTACHART
;
อภิชนันท์ ลีละนันทชาติ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICS
PRAPAIPAN JARUNGJIT
;
ประไพพรรณ จรุงจิตต์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th