Browsing by Author สุพาดา สิริกุตตา

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 45  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
14AIDA MODEL RESPONSE PROCESS  AFFECTING POST-PURCHASE BEHAVIOR ON JAPANESE FOOD AT KOUEN SUSHI BAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWARUNADA SIRAHANSAKUL; วฤณดา สิรหาญสกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREAROMYANUN CHANPANICH; รมยนันท์ จันทร์พานิช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
15BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHUTIMA PREECHATHAMRAT; ชุติมา ปรีชาธรรมรัช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATCHA PONLAMUANG; จิรัฌชา พลเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
30BRAND EQUITY PERCEPTION AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO BUYING DECISION OF HIRUSCAR PRODUCT OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAUNYANEE LIMSUWAN; อัญญาณี ลิ้มสุวรรณ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY PERCEPTION, SATISFACTION TOWARD SERVICE MARKETING MIX  AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR USING KERRY EXPRESS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAMESA RADCHAROEN; เมษา ราษฎร์เจริญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE CELEBRITY ENDORSEMENTS IN ADVERTISING ON THE PURCHASING DECISIONS OF COUNTER BRAND FACIAL PRODUCTS AMONG CONSUMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANYA SWANGHABUN; ธนัญญา แสวงหาบุญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16COMPARISON OF EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARDLOCALIZATION SERVICE QUALITY OF ADV CORPORATE LIMITEDAPINAN STIANTANANUN; อภินันท์ เสถียรธนานนท์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE COMPETENCY OF AN ACCOUNTANT INFLUENCING THE ARTIFICIALINTELLIGENCE OPERATION AND EFFICIENCYNARITSARA WATTHANASAP; นริศรา วัฒนศัพท์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING NETFLIX SERVICE USAGE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMAITORN RIEWPUNGUL; กมัยธร ริ้วพันกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16DECISIONS TO CONSUME PLANT-BASED MEAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA NOPPAWAN NURAT; นพวรรณ นุรัตน์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
18DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING THE PURCHASING DECISIONS OF NISSAN ECO CARS OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIWAN WONGAPAI; ศิริวรรณ วงศ์อภัย; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019FACTORS AFFECTING CONSUMER BUYING BEHAVIOR TRENDS FOR ADIDAS SHOES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASUPAKRITTANAT YIMYAM; สุปกฤษศ์ฐณัฐ ยิ้มแย้ม; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOR TREND TOWARDS PURCHASING DECISION OF CRAFT BEER IN BANGKOK METROPOLITANAPASSARA ARSASANA; อาภัสรา อาสาสะนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON BOOKING ACCOMMODATIONS VIA AIRBNB AMONG EMPLOYEES WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWISANU IMKUMNERD; วิษณุ อิ่มกำเหนิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS INFLUENCING INTENTION TO BUY DIGITAL LOTTERIESOF GOVERNMENT SAVINGS BANK CUSTOMERSIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPITTIYANAN SANGTHONG; พิตติยานัน แสงทอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCEPRANCHANIN SANGSAENGSAI; ปราณชนิน สังข์แสงใส; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING INVESTMENT DECISION MAKING FOR SUPER SAVING FUNDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAADISORN KITBUMRUNG; อดิศร กิจบำรุง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
15FACTORS INFLUENCING INVESTMENT DECISIONS ON LONG TERM EQUITY FUNDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA SIRISOPA THUNGKUMKAEW; ศิริโสภา ถุงคำแก้ว; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS INFLUENCING INVESTMENT DECISION MAKING FOR RETIREMENT MUTUAL FUNDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANATHAPORN PATTARAKATWIT; ณัฐพร ภัทรเกษวิทย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society