Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 43 to 62 of 299 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
30CONSUMER PURCHASING AND SERVICE USAGE INTENTIONS AT DEPARTMENT STORES THROUGH LOCATION-BASED SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KITTIPONG KHAWSAMLEE; กิตติพงษ์ ขาวสำลี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19CONTENT MARKETING AND SERVICE MIX ON  BRAND LOYALTY TOWARDS MANEE-MEEMORE  RESTAURANT NATTHANIT PRASERTKHONGKAEW; ณัฐนิช ประเสริฐคงแก้ว; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20CORE COMPETENCY FACTORS RELATED TO THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF THE PROPERTY VALUERS IN THE TREASURY DEPARTMENT NUT MITPAREAN; ณัฏฐ์ มิตรเปรียญ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19CORPORATE IMAGE AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING THE BRAND EQUITY AND ALL CAFÉ WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWEERAPORN THONGSAWAI; วีราพร ทองไสว; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18CORPORATE VALUES AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH SATISFACTION AND WORK EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN KIATNAKIN BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)PIMPIKA SRIWAN; พิมพิกา ศรีวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16CRAFT BEER PRODUCT DEVOLOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEKRISHNAN PHANPRAPHAKIJ; กฤษนันท์ พันธ์ประภากิจ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS K-CASH CONNECT PLUS BANKING SERVICES OF KASIKORN BANK PUBLIC COMPANY LIMITEDPATSARA KOTCHANE; ภัสรา คชเชนทร์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17CUSTOMER’S SERVICE USAGE BEHAVIOR AT SMEs COFFEE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREABUDSAYARAK NUGSEANG; บุษญารักษ์ นักเสียง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING NETFLIX SERVICE USAGE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMAITORN RIEWPUNGUL; กมัยธร ริ้วพันกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14DECISION MAKING IN PURCHASING HIGH-RISE CONDOMINIUM ALONG SKYTRAIN AND SUBWAY LINES OF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPREEDIWAT KHOPHAKJIRAROJ; ปรีดิวัฒน์ ก่อภัคจิรโรจน์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019THE DECISION TO CHOOSE THE CAR HIRE PURCHASE  LOANS  SERVICE OF 5 LEADING COMMERCIAL BANKS  IN THAILAND  SUKHUMAN BHUMMAPHAN; สุขุมาลย์ ภุมมาพันธุ์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19DECISION TO STUDY FOR A BACHELOR'S DEGREE AT THE THAI-NICHI INSTITUTE OF TECHNOLOGY CHUTINAN JEAMJIRASET; ชุตินันท์ เจียมจิระเศรษฐ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPARNNAPA CHAKORNPRADIT; ปานนภา ชาครประดิษฐ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16DEVELOPMENT OF SOUVENIR-JEWELRY PRODUCT FROM CULTURAL CAPITAL BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEBOONSITA SOPAKANEE; บุญสิตา โศภาคนี; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING THE PURCHASING DECISIONS OF NISSAN ECO CARS OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIWAN WONGAPAI; ศิริวรรณ วงศ์อภัย; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16DIGITAL MARKETING COMMUNICATION AND CUSTOMER JOURNEY MODEL RELATING TO LOYALTY IN ONLINE SHOPPING VIA ROBINSON WEBSITEWICHAI NORADEE; วิชัย นรดี; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16EFFECTS OF BRAND EQUITY AND THE FACTOR OF THE MARKETING MIX ON CUSTOMER  PURCHASING DECISIONS OF KOI THE BUBBLE MILK TEA IN BANGKOKWARUNYA THEPCHAK; วรัญญา เทพจักร์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14THE EFFECTS OF ORGANIZATION COMUNICATION AND CULTURE AFFECTINGTO THE WORKLOAD ADOPTION IN ACCOUNTING STAFFOF A RETAIL COMPANY IN THAILANDSOPIDA PANTHAMORA; โสภิดา ปัณฑโมรา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18ELECTRONIC WORD OF MOUTH, MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND BRAND EQUITY TOWARD  PROPERTY PERFECT PCL. MIDDLE CLASS CONDOMINIUM PURCHASING DECISIONIN BANGKOK METROPOLISPHAPHATSORN CHAMSAKSIT; พภัสสรณ์ แช่มศักดิ์สิทธิ์; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16EMOTIONAL SOFT SKILLS AFFECTING WORK ACHIEVEMENT OF EMPLOYEES AT EGG DIGITALWANNARAT CHUMPUSI; วรรณรัตน์ ชุมภูศรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society