Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 39 to 58 of 299
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
16
CONSUMER BEHAVIORAL ANALYSIS ON STREAMING VIDEO USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
PIMCHANOK FUNGSIRIRAT
;
พิมพ์ชนก ฟุ้งสิริรัตน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
CONSUMER BUYING BEHAVIOR ABOUT ONLINE INVESTMENT COURSES OF SUPER TRADER REPUBLIC IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KIRSTEKAR AUTASEN
;
กฤตติกา อุตะเสน
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
CONSUMER'S BEHAVIOR ON MOBILE WALLET FOR SMARTPHONE USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NICHA YOOPRASERT
;
ณิชา อยู่ประเสริฐ
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
CONSUMER'S PURCHASING BEHAVIOR OF EVIAN NATURAL SPRAY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NATCHAYA YIMTACHOT
;
นัฐชยา ยิ้มทะโชติ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
CONSUMER PURCHASING AND SERVICE USAGE INTENTIONS AT DEPARTMENT STORES THROUGH LOCATION-BASED SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KITTIPONG KHAWSAMLEE
;
กิตติพงษ์ ขาวสำลี
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
CONTENT MARKETING AND SERVICE MIX ON BRAND LOYALTY TOWARDS MANEE-MEEMORE RESTAURANT
NATTHANIT PRASERTKHONGKAEW
;
ณัฐนิช ประเสริฐคงแก้ว
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20
CORE COMPETENCY FACTORS RELATED TO THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF THE PROPERTY VALUERS IN THE TREASURY DEPARTMENT
NUT MITPAREAN
;
ณัฏฐ์ มิตรเปรียญ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
CORPORATE IMAGE AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING THE BRAND EQUITY AND ALL CAFÉ WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WEERAPORN THONGSAWAI
;
วีราพร ทองไสว
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
CORPORATE VALUES AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH SATISFACTION AND WORK EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN KIATNAKIN BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)
PIMPIKA SRIWAN
;
พิมพิกา ศรีวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
CRAFT BEER PRODUCT DEVOLOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
KRISHNAN PHANPRAPHAKIJ
;
กฤษนันท์ พันธ์ประภากิจ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS K-CASH CONNECT PLUS BANKING SERVICES OF KASIKORN BANK PUBLIC COMPANY LIMITED
PATSARA KOTCHANE
;
ภัสรา คชเชนทร์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
CUSTOMER’S SERVICE USAGE BEHAVIOR AT SMEs COFFEE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
BUDSAYARAK NUGSEANG
;
บุษญารักษ์ นักเสียง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20
DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING NETFLIX SERVICE USAGE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KAMAITORN RIEWPUNGUL
;
กมัยธร ริ้วพันกุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
DECISION MAKING IN PURCHASING HIGH-RISE CONDOMINIUM ALONG SKYTRAIN AND SUBWAY LINES OF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PREEDIWAT KHOPHAKJIRAROJ
;
ปรีดิวัฒน์ ก่อภัคจิรโรจน์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019
THE DECISION TO CHOOSE THE CAR HIRE PURCHASE LOANS SERVICE OF 5 LEADING COMMERCIAL BANKS IN THAILAND
SUKHUMAN BHUMMAPHAN
;
สุขุมาลย์ ภุมมาพันธุ์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
DECISION TO STUDY FOR A BACHELOR'S DEGREE AT THE THAI-NICHI INSTITUTE OF TECHNOLOGY
CHUTINAN JEAMJIRASET
;
ชุตินันท์ เจียมจิระเศรษฐ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PARNNAPA CHAKORNPRADIT
;
ปานนภา ชาครประดิษฐ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
DEVELOPMENT OF SOUVENIR-JEWELRY PRODUCT FROM CULTURAL CAPITAL BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
BOONSITA SOPAKANEE
;
บุญสิตา โศภาคนี
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING THE PURCHASING DECISIONS OF NISSAN ECO CARS OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SIRIWAN WONGAPAI
;
ศิริวรรณ วงศ์อภัย
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
DIGITAL MARKETING COMMUNICATION AND CUSTOMER JOURNEY MODEL RELATING TO LOYALTY IN ONLINE SHOPPING VIA ROBINSON WEBSITE
WICHAI NORADEE
;
วิชัย นรดี
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society