Browsing by Author Krirk Saksupub

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
20DEVELOPMENT OF A DISCOVERY LEARNING ACTIVITY PACKAGE ON LINEAR MOTION FOR TENTH GRADE STUDENTSRATTHIKAN NGAMSANLERT; รัตน์ธิกานต์ งามแสนเลิศ; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8DEVELOPMENT OF A STEM ACTIVITY PACKAGE ON COMMUNITY WASTE MANAGEMENT TO PROMOTE CRITICAL PROBLEM SOLVING AND ENVIRONMENTAL AWARENESS OF GRADE 8 STUDENTSSOMTOB SRIKONGRAK; สมทบ ศรีคงรักษ์; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF AN ACTIVE LEARNING ACTIVITY PACKAGE TO PROMOTE SCIENCE LEARNING HAPPINESS AND CREATIVITY FOR GRADE ONE STUDENTSSUTHAKAEO BUNPHO; สุธาแก้ว บุญพอ; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
20DEVELOPMENT OF MODEL BASED LEARNING LABORATORY KITS ON BASIC ELECTRICITY FOR NINTH GRADE STUDENTSTHANAWAT SINGPLOD; ธนวัฒน์ สิงห์ปลอด; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16DEVELOPMENT OF STEM INTEGRATED LEARNING UNIT ON SOUND FOR ELEVENTH GRADE STUDENTSJUTHARAT KOAWAI; จุฑารัตน์ เกาะหวาย; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8EFFECTS OF A​ PROBLEM-BASED LEARNING PACKAGE ON WATER CYCLEON THE ENVIRONMENTAL LITERACY OF GRADE 5 STUDENTSUTHAIRAT PASOOK; อุทัยรัตน์ ผาสุข; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
27EFFECTS OF CONTEXT-BASED LEARNING WITH QUESTIONING TECHNIQUES ON SCIENTIFIC EXPLANATION ABILITY OF FOURTH GRADE STUDENTSNONLAPAN CHAICHANA; นลพรรณ ไชยชนะ; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
8EFFECTS OF RESEARCH-BASED LEARNING ON SCIENCE AWARENESS AND ACHIEVEMENT OF TENTH GRADE STUDENTSJEERANAN SUNSEE; จีรนันท์ ซันซี; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
27EFFECTS OF STEM LEARNING APPROACH ON PLANT GROWTH TOWARDS CREATIVE PROBLEM SOLVING AND LEARNING ACHIEVEMENT OF ELEVENTH GRADE STUDENTSPUNYAPORN PLAINGAM; ปุณยาพร พลายงาม; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
8THE RESULTS OF SCIENCE COOPERATIVE LEARNING WITH GROUP INVESTIGATION AND STAD TEACHING TECHNIQUES FOR TENTH GRADE STUDENTSNAWAPORN PROMPILA; นวพร พรหมพิลา; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
16RESULTS OF STEAM EDUCATIONTO PROMOTING SCIENCETIFIC SOLUTIONS AND SCIENTIFIC ATTITUDES TOWEARDS SCIENCE AMONG FIFTH - GRADE STUDENTS TUDSANANUN KLRIENGTAISONG; ทัศนนันท์ เกลี้ยงไธสง; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th