Browsing by Author สุพาดา สิริกุตตา

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 45 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16FACTORS INFLUENCING ONLINE PURCHASING DECISIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKUNUNYA NIMERITH; คุณัญญา เนียมฤทธิ์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
14FACTORS INFLUENCING OVERSEAS TRAVEL INSURANCE PURCHASING BEHAVIOR TRENDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA  SOMRUTHAI LIKHITKITWOERAKUL; สมฤทัย ลิขิตกิจวรกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS INFLUENCING OVERSEAS TRAVEL INSURANCE PURCHASING BEHAVIOR TRENDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA  SOMRUTHAI LIKHITKITWOERAKUL; สมฤทัย ลิขิตกิจวรกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE FACTORS INFLUENCING THE SOJU ALCOHOLIC BEVERAGE CONSUMTION BEHAVIOR TREND IN BANGKOK METROPOLITAN AREATANPHAN MUNGSONG; แทนพันธุ์ เมืองซอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING WORKING AGE PERSONSOF BUYING DECISION ON PRODUCT FOR TAX INCOME DEDUCTIONIN BANGKOK METROPOLITAN AREABHANUPAN THONGMA; ภาณุพันธ์ ทองมา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS AFFECTING EMPLOYEE'S RETENTION CASE STUDY :THE CONCRETE PRODUCTS AND AGGREGATE CO.,LTD. IN BANGKOK 2SARARAT TUBSOOK; ศรารัตน์ ทับสุข; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS  AFFECTING CONSUMER'S DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATRITTAPON POOKJIT; ธฤตภณ ผูกจิตร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
14INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND AWARENESSAFFECTING CONSUMER'S BUYING DECISION BEHAVIOR TENDENCYOF MITSUBISHI ELECTRIC AIR-CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIP-AREE LALIT-URAI; ทิพย์อารี ลลิตอุไร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION STRATEGY VIA MUSIC ACTIVITIESBY GOVERNMENT SAVINGS BANKARAYUT YUTITHAM; อารยุฒม์ ยุติธรรม; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIXS AND SERVICE QUALITY TOWARD CONSUMER BEHAVIOR TREND IN TESCO LOTUS IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHANCHANOK KRISAMUT; ธันย์ชนก ไกรสมุทร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MODERN MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING PURCHASE DECISION MAKING ON FIBER CEMENT ARTIFICIAL WOOD VIA ONLINE APPLICATIONS  VARUNEE NGOWSAKUL; วารุณีย์ โง้วสกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MOTIVATION TOWARD PERFORMANCE EFFICIENCYOF IMPORT AND EXPORT OFFICER IN A BANKPAYTAII SUBKASIN; เพทาย ทรัพย์กะสินธุ์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKDONYAPORN DEACHARUN; ดลยพร เดชอรัญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
18PRODUCT FACTORS AND BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON BIOTHERM FACAIL SKIN CARE  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWIPAWEE KANGARVUT; วิภาวี คลังอาวุธ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16PURCHASE INTENTION FOR NON-PACKAGE PRODUCTOF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK  METROPOLITANPREAW ANGTHANAKUL; แพรว อังธนากุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS AMONG PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KORNKARN RAKBANKERD; กรกานต์ รักบ้านเกิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16SERVICES QUALITY INFLUENCES THE NAIL SPA' SERVICE USAGE DECISIONOF GEN Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAARAYA LIMTHAWEESOMKIAT; อารยา ลิมทวีสมเกียรติ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SOCIAL ENTERPRISE OPERATIONS OF SAN PALANG ENTERPRISE COMPANY LIMITED'S EFFECTING TO PTT GROUP SUSTAINABLILITYCHADAPORN MAHAWONGNANT; ชฎาพร มหาวงศ์นันท์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21STORYTELLING MARKETING, PERCEIVED BRAND EQUITY AND SOCIAL ENTERPRISE PURCHASING DECISION: CASE STUDY OF BRAND DOI KHAMNATDANAI SATSANIT; ณัฐดนัย สาทสนิท; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th