Browsing by Author พิชัย ภู่สัมพันธ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 15 of 15 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
16MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANOPPHARAT RATTANAPILAM; นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; yeeyeah1977@yahoo.com; yeeyeah1977@yahoo.com
16STUDY OF FACTORS AFFECTING DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING VDO STREAMING SERVICE USAGE IN THE BANGKOK AREAPRAPAISAN KANARAKSAPONG; ประไพศาล คณารักษาพงษ์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
27THE IMAGE OF THONBURI COMMERCIAL COLLEGE, RELATEDTO THE LOYALTY OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS PIMCHANOK SUNGWAN; พิมพ์ชนก สังวาลย์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society