Browsing by Author ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 13 of 13 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
19THE EFFECT OF USING SCIENCE CAMP ACTIVITIES ALIGNINGWITH STEM EDUCATION TOWARD SCIENTIFIC CREATIVITY OF UPPER PRIMARY SCHOOL STUDENTS ONUMA DISKINGSAKAERACH; อรอุมา ดิษกิ่งสะแกราช; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; chaninan@swu.ac.th; chaninan@swu.ac.th
30EFFECTS OF INQUIRY LEARNING INTEGRATED WITH THE DAPIC PROBLEM-SOLVING PROCESS ON THE CRITICAL THINKING ABILITY OF GRADE 10 STUDENTSWATCHARAPON CHANTARAWONG; วัชรพล จันทรวงศ์; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
18THE EFFECTS OF SCIENCE LEARNING USING ENGINEERING DESIGN PROCESS INTHE TOPIC OF THERMAL ENERGY ON SCIENTIFIC CREATIVITY AND LEARNINGACHIEVEMENT OF SEVENTH GRADE STUDENTSSIRINNART THABTHIMSAI; ศิรินนาถ ทับทิมใส; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University. Science Education Center
8EFFECTS OF USING A STEM LEARNING UNIT TO ENHANCE THE PROBLEM-SOLVING ABILITIES AND UNDERSTANDING OF SCIENTIFIC CONCEPTS IN THE TOPIC OF MATERIAL PROPERTIES OF FOURTH GRADE STUDENTSSIRILEARD SIMTHIAM; ศิริเลิศ ซิ้มเทียม; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; chaninan@swu.ac.th; chaninan@swu.ac.th
16EFFECTS OF USING INQUIRY-BASED LEARNINGWITH LATERAL THINKING TECHNIQUES TOWARDSCIENTIFIC CREATIVITY AND LEARNING ACHIEVEMENTOF ELEVENTH GRADE STUDENTS IN BIOLOGYBUSSAYA KAEWPAED; บุศญา แก้วแพทย์; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University. Science Education Center
2019THE EFFECTS OF USING SCIENCE LEARNING UNIT VIA STEM EDUCATION ON SUNFLOWER SPROUT TO PROMOTE PROBLEM SOLVING ABILITY OF MATTHAYOMSUKSA 1 STUDENTSSUTHIDA WANSUDON; สุธิดา วันสุดล; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University. Science Education Center
16EFFECTS OF USING STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS (STAD) COOPERATIVE LEARNING WITH HELLER AND HELLER LOGICAL PROBLEM-SOLVING STRATEGY ON PHYSICS PROBLEM-SOLVING ABILITIES IN ELECTROSTATICS OF 11th GRADE STUDENTSNUNTHIYA KAEWVICHIT; นันธิญา แก้ววิจิตร; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University. Science Education Center