Browsing by Author chommanad@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
8COMPARISON OF MATHEMATICAL THINKING AMONG GRADE THREE  STUDENTS THROUGH  LEARNING MANAGEMENT USING THE AKITA ACTION MODEL  IN CONJUNCTION  WITH THE CONCEPT OF MODIFIED ESSAY  QUESTIONS TEST AND THE TEACHER'S MANUAL    PAWAN MALAKUL NA AYUTHAYA; ปวัน มาลากุล ณ อยุธยา; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
21DEVELOPMENT OF MATHEMATICAL THINKING AMONG FIFTH GRADE STUDENTS USING LEARNING MANAGEMENT BASED ON THE GUIDELINES OF FRAIVILLIG FOR ADVANCING THE THINKING OF CHILDREN IN REAL-WORLD CONTEXTSNISACHON UAMPUAN; นิสาชล อ่วมป่วน; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
19EFFECTS OF ACTIVITY BASED LEARNING WITH AUGMENTED REALITY ON SPATIAL SENSE OF SEVENTH GRADE STUDENTSPHONGPHAIBUN YU-A-CHIN; พงษ์ไพบูลย์ อยู่อาจินต์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
19THE EFFECTS OF COGNITIVELY GUIDED INSTRUCTION ACTIVITIES ON NUMBER SENSE OF MATHAYOMSUKSA 1 STUDENTSKITTITAT CHORSUWAN; กิตติธัช ช่อสุวรรณ; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
19EFFECTS OF THE INQUIRY MATHEMATICS LEARNING (5E) THROUGH REAL LIFE SITUATIONS ON MATHEMATICAL REASONING BASED ON THE PISA ASSESSMENT FRAMEWORKCHAYAPHA PHEAUKKHAI; ชญาภา เผือกคล้าย; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8EFFECTS OF THE LEARNING CELL BASED ON GAMIFICATION CONCEPT TOWARD MATHEMATICAL ACHIEVEMENT AND PROBLEM POSING ABILITY FOR MATTHAYOMSUKSA FIVE STUDENTSPAWARIT SRITAKAEW; ปวริศร์ ศรีทะแก้ว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8EFFECTS OF THE INTEGRATED CONTEXT BASED LEARNING AND SCAFFOLDING STRATEGY ON ACHIEVEMENT AND VALUES IN MATHEMATICS OF MATTHAYOM TWO STUDENTSWACHIRAYA SATCHAKUN; วชิรญาณ์ สัจจากุล; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
27THE LEARNING MANAGEMENT USING CREATIVE PROBLEM SOLVING PROCESS TOGETHER WITH THINK-PAIR-SHARE TECHNIQUE ON MATHEMATICAL CREATIVE PROBLEM SOLVING ABILITY OF SEVENTH GRADE STUDENTSTHIPWAN JUNKIAW; ทิพย์วรรณ จันทร์เขียว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8THE LEARNING MANAGEMENT USING PROJECT-BASED LEARNING TO ENHANCE STUDENTS' INNOVATIVE ABILITYPUTTACHART SRIPRAPAI; พุทธชาติ ศรีประไพ; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
27THE LEARNING MANAGEMENT USING ACTIVITY BASED LEARNING WITH COOPERATIVE LEARNING ON MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY AND LEARNING  ACHIEVEMENT IN LINEAR EQUATIONS IN ONE VARIABLE OF SEVENTH GRADE STUDENTS JUTHAMANEE IN-U-RIS; จุฑามณี อินทร์อุริศ; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8A STUDY OF MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY ANDMATHEMATICAL REASONING ABILITY OF NINTH GRADE STUDENTSIN SURFACE AREAS AND VOLUMES USING COGNITIVE GUIDEDINSTRUCTION WITH VISUALIZATION AND THE CONVENTIONAL METHODKAMOLTHIP KADSRI; กมลทิพย์ เกตุศรี; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8A STUDY OF MATHEMATICS ACHIEVEMENT AND ATTITUDESOF GRADE 8 STUDENTS THROUGH LEARNING MANAGEMENTBY USING THE COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE OF JIGSAWWITH THE SERIES OF INDUCTIVE INSTRUCTIONPAWARISA KOTIWONG; ปวริศา โคติวงศ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
19A STUDY OF MATHEMATICS ACHIEVEMENT AND GROUP WORKING BEHAVIOR OF MATTHAYOMSUKSA FOUR STUDENTS THROUGH COOPERATIVE LEARNING BY TAI TECHNIQUE WITH USING MULTIMEDIAS SUPPAKITTI CHOUSAWAI; ศุภกิตติ ช่อไสว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th