Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Satisfaction
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date
Title
Author(s)
8
AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOM
KWANTA CHUAMUANGPHAN
;
ขวัญตา เชื้อเมืองพาน
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
19
BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT
;
ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK
CHOMPUNOT TERMPRAYOON
;
ชมพูนท เติมประยูร
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
24
DESIGN AND DEVELOPMENT OF LINE APPLICATION PLATFORM FOR GANGNAM CLINIC PRODUCT AND SERVICE
THANAKIJ SUWANNAKETKARN
;
ธนากฤต สุวรรณเกษการ
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
noppadoli@swu.ac.th
;
noppadoli@swu.ac.th
24
DEVELOPING ENGLISH SPEAKING COMPETENCY USING PHENOMENON BASED LEARNING IN MATTHAYOMSUKSA 5 BANGMOD WITTAYA SCHOOL
SAMUTCHAYA PINTA
;
สมัชญา ปินตา
;
Ladda Wangphasit
;
ลัดดา หวังภาษิต
;
Srinakharinwirot University
;
Ladda Wangphasit
;
ลัดดา หวังภาษิต
;
laddaw@swu.ac.th
;
laddaw@swu.ac.th
24
DEVELOPMENT OF FINGERING EXERCISES FOR PLAYING THE VIOLIN BY APPLYING SUZUKI CONCEPTS FOR BEGINNERS.
PAKANOK CHUMTONG
;
พกนก ชุมทอง
;
Chanick Wangphanich
;
ฌานิก หวังพานิช
;
Srinakharinwirot University
;
Chanick Wangphanich
;
ฌานิก หวังพานิช
;
chanick@swu.ac.th
;
chanick@swu.ac.th
17
THE DEVELOPMENT OF WEB APPPLICATION FOR ENCOURAGING ORAL AND DENTAL HEALTH FOR THE THIRD GRADE STUDENTS
PEERADA A-TASO
;
พีรดา อะทาโส
;
Jaemjan Sriarunrasmee
;
แจ่มจันทร์ ศรีอรุณรัศมี
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16
E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONS
PIMNUSORN TAWEEWATTANANON
;
พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
27
THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOK
ARRIRAT SEETHAP
;
อารีรัตน์ ศรีทับ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITY
WARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL
;
วรางคณา กรสิริภัคกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
21
FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS
SURAT PAKNOI
;
สุรัตน์ พักน้อย
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KWANCHANOK POOKMAITREE
;
ขวัญชณก ผูกไมตรี
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
THE LIFESTYLE RELATED TO SATISFACTION WITH THE 7PS SERVICE MARKETING MIX IN CO-WORKING SPACE SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NATTHA KERDCHUEN
;
ณัฏฐา เกิดชื่น
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY AND SATISFACTION OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)
SARUNTORN TUNTIPARAKUL
;
ศรัณญ์ธร ตันติปาลกุล
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
WORAPORN CHAMKUM
;
วรภร แช่มคำ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOK
CHIRAPHAT MANEECHOT
;
จีรภัทร มณีโชติ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
21
PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOK
JIDAPA YOOPHUN
;
จิดาภา อยู่พูน
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
16
THE RELATIONSHIP BETWEEN CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT AND SATISFACTION OF THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND USERS
BURASSAKRON CHANTHANARAJ
;
บุรัสกร จันทนราช
;
Sumattra Saenwa
;
ศุมรรษตรา แสนวา
;
Srinakharinwirot University
;
Sumattra Saenwa
;
ศุมรรษตรา แสนวา
;
sumattra@swu.ac.th
;
sumattra@swu.ac.th
16
REPUTATION AND SATISFACTION INFLUENCING ON STUDENTS' ORGANIZATIONAL LOYALTY IN COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATIONAT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
UBONWAN BOONBUMRUNG
;
อุบลวรรณ บุญบำรุง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society