Browsing by Subject Satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
19BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREARUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT; ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK CHOMPUNOT TERMPRAYOON; ชมพูนท เติมประยูร; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
24DESIGN AND DEVELOPMENT OF LINE APPLICATION PLATFORM FOR GANGNAM CLINIC PRODUCT AND SERVICETHANAKIJ SUWANNAKETKARN; ธนากฤต สุวรรณเกษการ; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
24DEVELOPING ENGLISH SPEAKING COMPETENCY USING PHENOMENON BASED LEARNING IN MATTHAYOMSUKSA 5 BANGMOD WITTAYA SCHOOLSAMUTCHAYA PINTA; สมัชญา ปินตา; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; laddaw@swu.ac.th; laddaw@swu.ac.th
24DEVELOPMENT OF FINGERING EXERCISES  FOR PLAYING THE VIOLIN BY APPLYING SUZUKI CONCEPTS FOR BEGINNERS.PAKANOK CHUMTONG; พกนก ชุมทอง; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th
17THE DEVELOPMENT OF WEB APPPLICATION FOR ENCOURAGING ORAL AND DENTAL HEALTH FOR THE THIRD GRADE STUDENTSPEERADA A-TASO; พีรดา อะทาโส; Jaemjan Sriarunrasmee; แจ่มจันทร์ ศรีอรุณรัศมี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYWARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL; วรางคณา กรสิริภัคกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
21FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS SURAT PAKNOI; สุรัตน์ พักน้อย; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHOMPOONUCH SOMBOONPORN; ชมภูนุช สมบูรณ์พร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE LIFESTYLE RELATED TO SATISFACTION WITH THE 7PS SERVICE MARKETING MIX IN CO-WORKING SPACE SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANATTHA KERDCHUEN; ณัฏฐา เกิดชื่น; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY AND SATISFACTION OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)SARUNTORN TUNTIPARAKUL; ศรัณญ์ธร ตันติปาลกุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA. WORAPORN CHAMKUM; วรภร แช่มคำ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOKCHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
21PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKJIDAPA YOOPHUN; จิดาภา อยู่พูน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16THE RELATIONSHIP BETWEEN CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT AND SATISFACTION OF THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND USERSBURASSAKRON CHANTHANARAJ; บุรัสกร จันทนราช; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; Srinakharinwirot University; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; sumattra@swu.ac.th; sumattra@swu.ac.th
16REPUTATION AND SATISFACTION INFLUENCING ON STUDENTS' ORGANIZATIONAL LOYALTY IN COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATIONAT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYUBONWAN BOONBUMRUNG; อุบลวรรณ บุญบำรุง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society