Browsing by Subject Motivation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 42  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING BUYING BEHAVIOR TOWARD SMART WATCHES AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIWIMON WONGTIDA; ศศิวิมล วงศ์ธิดา; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS      : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITYNARUEMOL TEAWPAIBOON; นฤมล เตียวไพบูลย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
30THE EFFECTS OF EDMODO ON THAI EFL UPPER SECONDARY STUDENTS' MOTIVATION : A CASE STUDY OF MATHAYOMWATSING SCHOOLSAOWARAT JAREONWORACHAI; เสาวรัตน์ เจริญวรชัย; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30THE EFFECTS OF DIGITAL GAME RESOURCES ON EFL STUDENTS' ENGLISH VOCABULARY KNOWLEDGESIRIKARN RAKANGTHONG; สิริกาญจน์ ระฆังทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
24FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.KONGKITTIKARN SUBMONGKOL; ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING DECISION-MAKING FOR WORKATION TRAVEL AMONG WORKING-AGED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERAPAT WONGKAMNA; ธีรภัทร์ วงค์คำนา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING GENERATION Y'S DECISION TO CHOOSE THE GREEN TEA CAFE IN BANGKOKNICHAREE LAYPAYUK; ณิชารีย์ ลายพยัคฆ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURSUE A MASTER DEGREE  AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY AMONG WORKING ADULTSCHAYAVICH LIMRATTANAPUN; ชยาวิชญ์ ลิ้มรัตนพันธ์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
19FACTORS RELATING TO CONSUMERS PURCHASING BEHAVIOR OF CHARLES AND KEITH IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIDARATT KEEREEWAN; ธิดารัตน์ คีรีวรรณ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TOWARD ORAL CONTRACEPTIVE PILLS OF CONSUMERS IN BANGKOKKANCHANOK SARATHEE; กานต์ชนก สารถี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
24FACTORS EFFECTING MOTIVATION TO USE INTERNET FOR  DATA ACCESS OF THE ELDERLY IN NONTHABURI PROVINCEYUPA KONGPAT; ยุพา กงเพชร; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
18INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPINGPORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN; พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING MIX FACTORS AND MOTIVATION INFLUENCING ELECTRONIC NOVEL PURCHASE DECISIONSCHOMPOONUCH SEINGDUNG; ชมพูนุช เสียงดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX AND MOTIVATION TOWARDS PURCHASING DECISIONS ON SULWHASOO FACIAL SKIN PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAURAVASI WATTANAVARANGKUL; อุรวศี วัฒนวรางกูร; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOKKORNKANOK PORNPRADIT; กรกนก พรประดิษฐ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION AFFECTING WORK EFFICIENCY OF IT AFFILIATED COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOKNATTIDA WONGSAWAT; ณัฐธิดา วงศ์สวัสดิ์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th