Browsing by Subject Image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
27A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PTT STATION IMAGENAPAT KLINPRACHUM; ณภัทร กลิ่นประชุม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
27THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASAOWAPHAK SRIPAORAYA; เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE INFLUENCE OF PERSONAL CHARACTERISTICS, IMAGE AND VALUES TOWARD DECISION MAKING BEHAVIOR OF PURCHASING NIKE SPORTS SHOES OF CYCLIST IN BANGKOK METROPOLISJIRAPAT DIAWTRAKUL; จิรภัทร เดียวตระกูล; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society