Browsing by Subject Decision

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
16CRAFT BEER PRODUCT DEVOLOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEKRISHNAN PHANPRAPHAKIJ; กฤษนันท์ พันธ์ประภากิจ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSISSORATHAN KAPLOY; สรธัญ ค้าพลอย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING ADMISSION DECISION TO STUDYINGIN THE BACHELOR PROGRAMS AT COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATIONINNOVATION, SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYALONGKON AMMAWONGCHIT; อลงกรณ์ อัมมวงศ์จิตต์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
17THE FACTORS AFFECTING THE DECISION IN GANESHA WORSHIP OF WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKCHAYANON BONTHAENTHIP; ชญานนท์ บนแท่นทิพย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
20FACTORS AFFECTING TO CONSUMER  DECISIONS IN PROMPTPAY (PAYMENT) SERVICE IN BANGKOK NATCHAYA HONGSAENG; ณัฎฐ์ชญา ห้องแซง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PERSONAL CARSOF GENERATION Y CONSUMER IN BANGKOK PURIWAT VUTIDHAMMAKHUN; ภูริวัฒ วุฒิธรรมคุณ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS OF SERVICE MARKETING MIX AFFECTING THE DECISION TO USE THE SERVICES OF INTERNATIONAL STUDY AGENTS IN THE WORK AND TRAVEL IN USA PROJECT OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN BANGKOK AND ITS VICINITYSAHATSAWAT BUNSONG; สหัสวรรษ บุญส่ง; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TOWARD ORAL CONTRACEPTIVE PILLS OF CONSUMERS IN BANGKOKKANCHANOK SARATHEE; กานต์ชนก สารถี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
30IMPACT OF MEDIA ON ORGAN DONATION DECISIONPRAIJAREE JITKLANG; ปรายจรีย์ จิตกลาง; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
19SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN; ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society