Browsing by Subject Customer segmentation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
27AUTOMOBILE CUSTOMER SEGMENTATION USING DEMOGRAPHIC DATA BASEDON MACHINE LEARNING TECHNIQUESKANJANAMAS PLIENSAKUL; กาญจนมาส เปลี่ยนสกุล; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
19BUSINESS INTELLIGENCE TECHNOLOGY APPLICATIONFOR INSIGHT DATA ANALYSIS OF RETAIL BUSINESSES THAMOLWAN THIRAUMPORNKUL; ธมลวรรณ ธีระอัมพรกุล; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
18A HYBRID APPROACH USING CLUSTERING ALGORITHMS AND ASSOCIATION RULES FOR PRODUCT RECOMMENDATION IN RETAIL BUSINESSESPRATEEP PANYANONTAKARN; ประทีป ปัญญนนทกานต์; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
24K-MEANS CLUSTERING AND DECISION TREE CLASSIFICATION TECHNIQUES FOR CREDIT CARD CUSTOMER SEGMENTATION AND PERSONALIZED MARKETINGTHITIPORN THITIPORNDHARMA; ฐิติพร ฐิติพรธรรม; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th