Browsing by Author Paiboon Archarungroj

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
27BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASARUNYA RAKSASRI; ศรัญญา รักษาศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
17A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF BRAND LOYALTYIN VIDEO STREAMING SERVICE OF GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKNATTAWADEE JOKLEK; ณัฐวดี จอกเล็ก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PURCHASING DECISION THROUGH S-COMMERCE SYSTEM OF CONSUMERS IN BANGKOKVORAKAN TEPSOMNUK; วรกานต์ เทพสมนึก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18COMPONENTS OF TOURIST DESTINATIONS AFFECTING CULTURAL TOURISM BEHAVIORS OF EUROPEAN TOURISTS IN THAILANDSANGRAWEE KATESUWAN; แสงรวี เกตุสุวรรณ; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURSUE A MASTER DEGREE  AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY AMONG WORKING ADULTSCHAYAVICH LIMRATTANAPUN; ชยาวิชญ์ ลิ้มรัตนพันธ์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING ONLINE PURCHASING BEHAVIOR OF EMPLOYEES IN AMATA CITY INDUSTRIAL ESTATE, CHONBURI PROVINCE.NARISARA SAENCHAROENSUK; นริศรา แสนเจริญสุข; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE GROWTH OF ENTREPRENEURS IN THAILAND: CASE STUDY OF ENTREPRENEURS RECEIVING GOVERNMENT SUPPORTKANJANAPORN BURANAKARN; กัญจนพร บูรณากาญจน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCEJUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD; จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS RELATED TO THE PURCHASING BEHAVIOR OF VITAMIN WATER AMONG WORKING-AGE CONSUMERS IN BANGKOKNATCHAYA PONGHANPOT; ณัฐชยา พงษ์หาญพจน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18FACTORS RELATING TO CHATRAMUE DRINKS PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREADOLNAPA YODHABORIBAL; ดลนภา โยธาบริบาล; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18THE IMPACT OF SALES PROMOTION TOOLS ON CHINESE CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS OF THAI BRAND MOSQUITO REPELLENTLU HONGSHUO; LU HONGSHUO; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18THE INFLUENCE OF ARTISTS ON CONCERT ATTENDANCE BEHAVIOUR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREAALADA MUDMEE; อลดา หมัดมี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPHUNRAWEE SITTHIRAT; พรรณรวี สิทธิรัตน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
27LOYALTY TOWARDS KRUNGTHAI BANK MORTGAGE LOAN SERVICESOF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANTAKARN TANCHAROEN; จันทกานต์ ตันเจริญ; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOKJITTRA DUANGTAKAEW; จิตตรา ดวงตาแก้ว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21MOTIVATION AND MARKETING MIX FACTORS RELATING TO SMARTPHONE PURCHASING BEHAVIOR VIA AIS ONLINE STORE WEBSITE OF CONSUMERS IN BANGKOK.CHONLADA AEWNOW; ชลดา เอี้ยวน้าว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16POLICY IMPLEMENTATION GUIDELINES AND KEY SUCCESS FACTORS IN PRODUCING STUDENTS TO WORK IN FOREIGN COMPANIES OF FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION IN A CERTAIN UNIVERSITY.WARAPAN SRIDUEN; วาระพรรณ ศรีเดือน; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
16RELATIONSHIP BETWEEN BRAND EQUITY AND CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR TREND OF PIECE OF MIND’S WEARING APPAREL ON INSTAGRAMCHANYA WICHAYAMETAKUL; ชัญญา วิชญเมธากุล; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SATISFACTION AND NEEDS OF DIGITAL STARTUPS PROMOTED AND SUPPORTED BY DIGITAL ECONOMY PROMOTION AGENCY (DEPA)NAMPHET NIJNANANANT; น้ำเพชร นิจนานานันท์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th